Kendi çalışma programım(ilk hafta)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve mabeast tarafından 22 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mabeast
    Offline

    mabeast Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar bir spor salonuna gitmek istiyorum . Gitmeden önce 2-3 hafta hatta iyi sonuç alırsam evde devam etmeyi düşünüyorum . Siteden buldugum hareketlerden kendime bir liste yaptım.İki gün ard arda yapıp 1 gün mola veriyorum.Zayıf bir vücudum var beslenmemi artdırdım şu sıralar. Verdigim listeyi aşşağı yazdım sizce nasıl iyi sonuç alır mıyım veya neler eklemeli çıkarmalıyım yardımcı olur musunuz ? Bu arada dumbelllar 5'er kilo.

    Hareketler:

    1-Sinav 3x12

    2-Mekik 3x15+

    3-(kol) -Hammer Curls(Ayakta) 3x15+

    4-(omuz) -Neck Dumbell Press 3x15+

    5-(gögüs) -Dumbbell Flyes 3x8+

    6-(kol) -Dumbbell Curls 3x8+

    7-(arka omuz) -Latarel 3x8+

    Hareketleri şu konudan aldım:

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...-ile-calisma-programi-yapilis-sekli-8554.html
     
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.061
    Ödül Puanları:
    103
    Şınav
    Dumbbell Fly
    Neck Press
    Lateral
    Hammer Curl
    Dumbbell Curl
    Mekik şeklinde yaparsan daha faydali olabilir
     

Sayfayı Paylaş