kemik erimesi ve sivilce hapı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve ineedpower tarafından 27 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. ineedpower
    Offline

    ineedpower Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    395
    Ödül Puanları:
    73
    arkadaşalar bundan 6 ay önce sivilce hapı kullanmaya başlamıştım ve kan değerlerim yükseldiği için bırakmak zorunda kaldım bırakmadan öncede belimi sakatlamıştım 2014ün 2. ayında tekrar başladım 2 ay oldu ve bel ağrılarımı devam ediyor ve tüm kemiklerim acıyor sanki bedenimde kan yokmuş gibi hissediyorum bu ilacın kemiklere zararı varmış 13-18 yaş arası kemik yoğunluğunda azalma yaparmış internetten kemik erimesi belirtlerine baktım ve hepside şuan bende var yarın ilk iş doktora gidecem önceden 12-13 nizami barfiks çekerdim bugün denedim 2 tane çekemedim resmen intiharın eşiğindeyim yani eridim bittim büyüklerim derdi en önemli şey sağlık diye önemsemezdim şimdi anlıyorum onları doktora gittim acaba bel ağrıları fıtıkdan mı diye 5 tane doktora gittim 4 tanesi hiç bişeyin yok dedi 1 tanesi fıtık dedi galiba bu hap kemik erimesi yapıyor mu bilenler cevap yazabilir mi ve kemik erimesi durdurulabilir mi yani kemik yoğunluğum önceden % 90sa tekrar eski haline gelir mi ya psikolojim çok bozuk şu anda cidden Allah kimseye vermesin
    --- Mesaj birleştirildi, 27 Nisan 2014 ---
     

Sayfayı Paylaş