Kaya tırmanışcisinin geri dönüşü...

Konusu 'CrossFit ve Dayanıklılık Sporları' forumundadır ve onlywild tarafından 6 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. onlywild
    Offline

    onlywild Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar antrenman bilimine ve gym ekipmanlarina hakim olan kisilerden ciddi analiz yaparak yardim etmeleeini bekledigim bir konu var etrafimda bir antrenor vb. olmadigi icin burada sizlerden yardim bekliyorum herkese simdiden tesekkur ediyorum

    8 senedir dagcilik ve kaya tirmanisi yapiyorum çok iyi bir kondisyona ve dayanıklılik patlayıcı guce sahipken 2 sene boyunca hic idman yapmayarak hic tirmanisa gitmeyerek gobek yaptim kaslarimin solmasini izledim.

    Su anda kilo veriyorum bol protein alarak yagdan uzak durarak .

    Su an ihtiyacım olan sey tirmanis sezonu yani 7 ay sonrasin civi gibi hazir olmak istiyorum.

    Kardiyo olarak bir sorunum yok dagcilik ta hala cok iyiyim ama kaya tirmanamiyroum kendimi cekemiyorum..

    kesinlikle hacim ya da goruntu bazinda degil saf güç dayaniklilik patlayici kuvvet antrenmanlari yapmak istiyorum ust vucut icin GYM de neler yapabilirim ?
    program onerisi olanlar var mi ?

    haftada 1 gun zaten dagdayim kaya tirmanisi yapiyorum ama geri kalan gunlerde GYM de calismak zorundayim..

    ne kadar geri dustugumu açıklamak isterim sikayet etmede 15 dakikalik kaya tirmanislarimi bitirebilirdim su an 3 dakika icinde maf oluyorum...

    22 yaş
    1.80 boy
    84 kilo (86dan indim)
     
  2. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    1.869
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    powerlifting çalışabilirsin. stronglifts 5x5 tarzı programlar başlangıç için çok iyi. kaya tırmanışıyla ilgili çok bilgili değilim ama alt vücudunun kütlesinin yüksek olmaması gerekiyor tahmin edilebileceği üzere ama bu alt vücudu çalışmamak anlamına gelmesin. kalori alımını ihtiyacın kadar tutarsan alt vücudunun büyüme şansı yok , squat'tan ve deadlift'ten alacağın genel vücut kuvvetini başka bir hareket vermez sana bu yüzden alt vücudu es geçmemeni öneririm.
     

Sayfayı Paylaş