Kaslari sasirtmak hakkinda

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Gondor tarafından 9 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Gondor
    Offline

    Gondor Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2016
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Konuyu acmadan once forumda arama yaptim ama istedigim cevabi bulamadim
    Ben fullbody antrenman uyguluyorum bu yuzden surekli hareketleri degistiremiyorum zaten hareketler belli bunun yerine kaslari sasirtmak icin 1 hafta drop set 1 hafta klasik setler 1 hafta piramit set uygulamak istiyorum sizce nasil olur
    1-drop set icin agirliklari degistirmek yaklasik 30 35 saniyemi aliyor yinede drop set yapabilirmiyim
    2-Drop seti her hareketin her setindemi yapacagim sadece her hareketin son setindemu
    3-bench presste bugun piramit set uyguladim 40kg ile bench press yapiyorum
    1.set 34 kg 12 tekrar
    2.set 36 kg 10 tekrar
    3.set 38 kg 8 tekrar
    4.set 40 kg 6 tekrar
    5.set 40kg max tekrar
    Boyle bir piramit sistem uygulayabilirmiyim ama mesela 1.sette yaklasik 13 14 tekrar cikartabilirken 12 de birakiyorum burayi tam anlamadim biri aciklarsa sevinirim
     
  2. justdevelop
    Offline

    justdevelop Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2015
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Gelişimin devamlılığı için önerilen bir şey bu bir iki tekrar daha yapabilecekken bırakmak. Kasların toparlanabileceğinden fazla zorlamamak için yapılır ki gelişim gerçekleşsin. Kasları şaşırtmak için illa böyle şeyler yapmana gerek yok. Sen ağırlıkları arttırmaya odaklan yeter. İlk 4 sette bir iki tekrar anca yaparım dediğin zaman bırak. Son sette max tekrarıda her antrenmanda yapmak yerine 3-4 haftada bir yapman daha iyi olacaktır. Sürekli yapman yine gelişimi yavaşlatan bir neden olabilir. Dediklerimi yaparsan drop set yapmana da gerek kalmayacaktır. Beginner gainzlerini daha kazanmadığını var sayarsak max tekrar yapmana da gerek yok aslında kendi isteğinle. Sen ağırlıkları her antrenmanda 2 kg arttırmaya çalış. Takıldığın zamansa aynı ağırlığı tekrar yapmayı dene. Yapabildiğin zaman tekrar arttırmaya devam edersin 2 2
     
  3. Gondor
    Offline

    Gondor Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2016
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Beginner gainz ne demek
    O zaman 1 hafta nornal setler 1 hafta piramit set yapsam nasil olur piramitte her sette 2 kg artirmak azmi benchte cok kaldiramadigim icin 2 kg artirdim bugun
     
  4. justdevelop
    Offline

    justdevelop Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2015
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Başlangıçta daha kolay kas toplarsın zamanla yavaşlar bu, yani şuan kolay kas toplayabilecek aşamadasın. 1 sene sonra neredeyse yarı yarıya daha yavaş kas toplamaya başlarsın muhtemelen . Sürekli normal setle de ilerleyebilirsin. 34x5 le başlayabilirsin bench presse mesela. Her bench presssin olduğu antrenmanda 2 kg eklemeye çalış. Hafif başlamanı söylememin sebebi de 34 kgda da gelişim olur yine iki haftaya 40 a ulaşırsın yeniden muhtemelen. Hatta beslenmene devam edip dediğim gibi uygularsan 50 kg ya kadar takılmadan devam edebilirsin muhtemelen bench presste daha geç veya daha erkende olabilir bu genetiğinle alakalı birazda ama sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorüm. İyi çalışmalar
     
    INymphetamine ve Gondor bunu beğendi.
  5. Gondor
    Offline

    Gondor Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2016
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Baska yorumu olan varmi acaba
     

Sayfayı Paylaş