Kaslarım yumuşak ve vücudum diri değil çaresi nedir?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve durden tarafından 22 Eylül 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. durden
    Offline

    durden Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    3 buçuk ay vücut geliştirme yaptıktan sonra ramazanda ara vermek zorunda kaldım 1 hafta önce tekrar başladım.benim sorunum derim ve kaslarım çok yumuşak diri durmuyorlar çok sinir bozucu bişey bu.Geçen sene 85 kilodan 73e spor yapmadan düşmüştüm bu yüzden böyle olabilir.Vücudu nasıl diri hale sokabilirim? Hocalarımdan yardım istiyorum.
    Yaş haftaya 18 boy 1.84 kilo 73
    hareketleri 8 tekrar max ağırlık ile yapıyorum.sadece omuz ve bacak antrenmanlarında 12-15 tekrar yapıyorum.
     
  2. hkspower
    Offline

    hkspower Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bendede aynı sorun var kasları sıkılaştırmak sertleştirmek için nasıl bir yol izlememiz gerekir ?
     
  3. selunlu
    Offline

    selunlu Yeni Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Sıkı Antreman , Düzenli Beslenme , Doğru Zamanda Dinlenme. Fitnes Denilen şeyin temeli zaten sıkılaşıp şekillenmektir. Bu forumda Konuşulanların geneli BB e dayalı olsada %90 ı sizin içinde geçerli olacaktır. Sadece Arama motoruna doğru soruyu sormanız yeterli.
     
  4. durden
    Offline

    durden Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Bu dediklerin fayda etmiyor.Cardio yapıyorum düzenli besleniyorum çok sıkı antrenman yapıyorum iyi dinleniyorum kaslarım da oldukça iyi gelişiyor göbekteki yağlarıda atıyorum ama yumuşaklık gitmiyor sanki fazla deri var ama çok yüksek kilolarada hiç ulaşmamıştım en fazla 85 kilo olmustum 120 kilodan dusmedim bu kilolara.Marta kadar bbye devam sonra fitness yapıcam hareketleride yüksek tekrarlı yapıcam bakalım umarım sonuç istediğim gibi olur.Tavsiyelerinizi beklerim
     
  5. ögedai
    Offline

    ögedai Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    bursa
    merhaba
    bundan iki yıl önce 120 kilodan 7 ay içinde 80 kiloya düştüm.kilo verirken spor yapmadım sadece aksam yemeğini her akşam saat 5 gibi çok hafif bir şekilde yedim ve o saatten sonra hiçbir şey yemedim.kilo verdikten sonra vücudum gerçekten çok cıvık bi hal almıştı ve bu beni çok rahatsız ediyordu.bb ye basladım 1. yılımdayım ve baya bi toparlanma gördüm ancak tahmin ettiğim gibi kolay olmuyor vücudum adeleli olmasına ragmen hala biraz yumusaklık var özellikle karın bölgemde ancak kesinlikle yağ değil bu yumusaklıga neden olan.120 kiloyken tasıdıgım deri hala üstümde tek sorun bu.bundan nasıl kurtulabiliriz bu süreci hızlandırıcı bi yöntem yok mu bilen biri varsa bize yardımcı olabilir mii??
     
  6. çakebey77
    Offline

    çakebey77 Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yayıncılık
    Yer:
    İstanbul
    Aynı sorundan bende şikayetçiyim.. Sanırım bu vucüt yapısıyla ilgili bir durum arkadaşlar.. Her vucüt bir fit görünüme sahip olamıyor. Tabi bu durumun birde genetik olduğunu unutmayalım. Zayıf da olsanız yumuşak bir vucuda sahip oluyorsunuz. Aklıma gelen uzun seneler gerektirecek bir çalışma.. Birde yağ ölçümü yaptırın. Yaptırdığınız ölçümlere göre salonda çalışmalara terkar başlayalım. Benim şuanlık yaptığım bu
     
  7. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    başlıklar git gide enteresan olmaya başladı :D:D:D gerdirme ameliyatları var. yada sen en iyisi body building yerine yuzmeyi bi denesen. çok etkili bir kardiodur. vede vucutta tam anlamıyla bir yağ yakımı gerçekleştiri.
     
  8. outformer
    Offline

    outformer Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    bana göre şu soğuk havalarda vücuttaki testesteron seviyesi yükselmişken piramid sistem yani tekrar azaltıp kilo arttırarak (10-8-6-4 tekrar gibi) bahara kadar kaslarını büyütmen lazım ondan sonra definasyon veya süperset programları ile kaslarını sıkılaştırabilirsin. şu anda definasyon veya süperset uygulayabilirsin ama bu programlar kası küçültüp sıkılaştırır kas kaliten artar dediğin gibi 3.5ay vücut geliştirme yaptığından dolayı definasyon veya süpersete girebilecek kas yapısına sahip olmadığını farz ediyorum. önce piramidle biraz büyü ondan definasyonla sıkılaş
     
  9. çakebey77
    Offline

    çakebey77 Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yayıncılık
    Yer:
    İstanbul
    Gün gelir devran döner... Çalışmayı bırakmak yok. Aynı sorundan bende yaşıyorum.. Biz göremizi yerine getirelim :) Vücut gerekeni yapar..
     

Sayfayı Paylaş