Kas Yaparken Yağ Yakma

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Tarkan Özdemir tarafından 16 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Tarkan Özdemir
    Offline

    Tarkan Özdemir Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2015
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba konuyu uzatmayacağım direkt anlatayım.İlk önce definasyona girmeye karar verdim yani ilk vücut yağ oranımı azaltacağım kışa da bulk'a girmeyi düşünüyorum.Fakat aklımdaki soru bu definasyon dönemide yağ oranımı azaltırken kas kütlemi artırabilirmiyim ? Örnek olarak barbell curl yaparken 4x10 yapıyorum ama tekrar sayısını azaltıp set sayısını arttırsam yani daha ağır kütle ile çalışsam bi yararı olurmu ?
     
  2. cesajans
    Offline

    cesajans Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2015
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    105
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    grafik tasarım reklamcı
    Yer:
    antalya
    Definisyon, yani yüksek protein düşük yağ ve karb diyeti ile beslenirken, gerekli ennerjiyi karşılayamayacağından çok ağır kilolara zaten giremezsin. Ancak, ilk defa bu spora başlıyorsan, belli bir süre, evet bir yandan yağ yakarken bir yandan kas inşaası yapabilirsin . 1 yıl ve üzeri bir Aşamadaysan öyle bir dünya yok :D Zaten definisyon esnasında yüksek protein kaynaklı beslenme sebebin, var olan kas kütleni korumaktır, minumum kas kaybı yaşamaktır buna rağmen az da olsa kas kaybı da yaşanır .
     
    Son düzenleme: 16 Mart 2016
    Pink Zeppelin bunu beğendi.
  3. Tarkan Özdemir
    Offline

    Tarkan Özdemir Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2015
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Başlayalı daha 4 buçuk ay oldu :D Da şimdi tekrar sayısını düşürüp set sayısını artırsam olurmu yani anlamadım ?
     
  4. cesajans
    Offline

    cesajans Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2015
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    105
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    grafik tasarım reklamcı
    Yer:
    antalya
    Anlaman gereken şu, ağırlığı arttırmadığın sürece, sınırlarını zorlamazssan hacim kazanamazsın, çünkü büyümen için kasların liflerinde mikro yırtlmalar olup vücudun onları tekrar ama daha kalın ve güçlü onarması gerekir.
    Kısaca 20kg ile 4x12 çalışmak yerine, aynı kiloyla 5x8 çalışman arasında büyümek adına pek bir fark olacağını düşünmüyorum
    Ama 5x 6-8 tekrarı 25 - 30kg ile yaparsan büyüme daha olası.
    Umarım anlatabilmişimdir?
     
  5. Tarkan Özdemir
    Offline

    Tarkan Özdemir Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2015
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladım teşekkürler :):)
     

Sayfayı Paylaş