Kas gelişimi için en iyi antrenman sistemi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve byte tarafından 25 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. byte
    Offline

    byte Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Son aylarda çok aklıma takılıyor bu soru yaklaşık 2 senedir split tarzında çalışıyorum son dönemlerde ağırsağlam'ın spliti ezmesiyle başlayan bu şüphem başka kaynaklarda da görünce "acaba yanlış mı çalışıyorum?" düşüncesini ortaya çıkardı. Yaşım 17 ve bu yaşta şu kadar ağırlık kaldırayım gibi bir derdim yok amacım şuan sadece olabildiğince kas kütlesi koymak ileri ki yaşlarda güç antrenmanları da yapacağım fakat şuan değil erken yaşlarda eklemleri mi zedelemek istemiyorum, sizce en iyi sistem hangisidir ? (5x5, Pull/Push/Legs, Upper - Lower, Split ...)
     
  2. Mr.ø
    Offline

    Mr.ø Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2015
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben her kas grubunu haftada 2 kez çalıştırma fikrinden yanayım.Buna uygun her program olabilir.Push-pull-legs ,upper-lower, vs vs


    YOU THINK BIG

    YOU GET BIG
     
  3. Thesyseng
    Offline

    Thesyseng Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    661
    Beğenileri:
    781
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    System Engineer
    Yer:
    Istanbul

    Benim nacizane programim su sekilde; eksigim yanlisim varsa degerli onerilerinize acigim.

    Yas 36, 6 ay bitti, 89 kilodan 67'ye indim ve ilk 4 ay cardio agirlikli calistim, cardio bittikten sonra 1 saat full body workout yaptim pztesi,crsmba ve cuma gunleri. 2 aydir split calisiyorum suanda 73 kiloyum.

    Pztesi
    Incline barbell press
    Chest press
    Lower cable crossover
    Upper cable crossover

    Standing barbell curl
    Preacher Hammer curl
    Incline dumbbell curl

    Crsmba
    Lateral raises ( arka ve yan )
    Arnold press x1
    Palms in shoulder press x1
    Dumbbell press x2
    Dumbbel shrug

    Skull crusher
    Pushdown
    Bench dips


    Cuma
    Deadlift
    Low rowing
    Lat pull down ( genis ve dar tutus )

    Squat
    Leg curl
    Leg extension

    Z bar ile Preacher curl
    Concentration curl

    Decline chest press


    Ctesi ( evde )
    Close grip press
    Kickback

    Lateral raises


    Saygilar



    Edit: Her antrenman sonunda 4 set mekik calisiyorum ve 5 set kosu bandinda hiit uyguluyorum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Son düzenleme: 25 Ocak 2016

Sayfayı Paylaş