Kas-Boy-Bacak Açma

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Lordrream tarafından 17 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Lordrream
    Offline

    Lordrream Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Trabzon
    Merhaba arkadaşlar öncelikle ben 3 egzersiz yapıyorum yaşım 15 boyum 172 kilom 55

    1. boy için yapıyorum 6 7 hareket ve bunlar her gün düzenli bir saatte
    2. Karın kası yapmak için 2 günde 1
    Abs workout how to have six pack - Level 2 - YouTube
    3. Bacak açma içinde her gün
    Bacak Açma Egzersizleri 2 - YouTube

    bunları yapıyorum fakat bir yanlış hatam var mı veya bunlar yerine önerebileceğiz egzersizler bacak açma yetersiz gibi geliyor bana beslemmem ise şöyle

    Şeker ve tuz tüketmem
    Siyah çay,kola,fanta ve gazozlu içecek tüketmem maden suyu,su ve süt ürünleri tükerim.
    Meyve fazla yemem sebze normal derece
    Yumurta ve et ürünleride tüketirim
    Beyaz ekmek yerine buğday veya köy ekmeği tüketirim

    Size soracağım şunlar
    1-3 egzersiz uyumlumu yani birini yaparken şu nedenle diğeri işe yaramaz filan
    2- Bana başka önerebileceğiniz bir egzersiz var mı çünkü bacak açma egzersizi fazla işe yaramaz gibi
    3-Testesteron hormonum baya bir fazla bu egzersizlerde koaly sonuç görmemi sağlar mı
    4- Beslenmem uygun mu
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    1- Egzersizler uyumlu derken kastetmek istediğin tam olarak nedir _? Pek fazla şey yapmadığın için uyumsuz olmamasını gerektiren birşey yok.

    2- Kas yapmak istiyorsan ve bu boyunun uzamasına engel olmasın diyorsan şınav-barfiks-mekik ve dips yapmanı öneririm.Kendi vücut ağırlığınla yapacağın şeyler boy uzamasına engel olmaz.Birde koşu da yapmanı öneririm karın kası için.

    3-Testesteron hormonunun yüksek olması kas gelişimi adına iyi birşeydir. Avantajını görürsün.

    4-Beslenmen hakkında pek detay vermemişsin ama uygun görünüyor.Uygun olmaması gerekenleri çıkartmışsın zaten beslenmeden.


    Bide bacak için ağırlık kullanmadan yapılan egzersizleri de öneririm. Squat ve varyasyonları gibi
     
    Lordrream bunu beğendi.
  3. Lordrream
    Offline

    Lordrream Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Trabzon
    Peki teşekkür ederim başka bir görüşü olan var mı arkadaşlar bacak açma çok önemli de
     
  4. Lordrream
    Offline

    Lordrream Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Trabzon
    Flood için özür dilerim fakat bu karın kası egzersizini 2 günde bir ve 1 set yapıyorum sizce uygun mudur ?
     

Sayfayı Paylaş