Kas şaşırtmak hakkında..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Vaas tarafından 31 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Vaas
    Offline

    Vaas Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Hocalarım saygılar.
    Kaş şaşırtmak deyimini hepiniz biliyorsunuzdur ben forumda o kadar okumama rağmen bir türlü aradaki farkı çözemedim. Mesela benim verim aldığım bir program var ama 3 ayı doldurdum o programla diyelim. Bütün hareketleri değiştirmelimiyim yoksa hareketlerde ağırlığı artırırsam kaş şaşırtmış olurmuyum ? Bu detayı anlayamadım bir türlü. Yardımcı olursanız makbule geçer.
    Her antremanınız hardcore olsun.
    bench_O
     
  2. SemihCebraiL
    Offline

    SemihCebraiL Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2012
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    257
    Ödül Puanları:
    73
    mesela triceps te 3 kas var pushdown'ı ağır giriyorsun diyelim bu hareket tricepsteki yan kası çalıştırıyor sen bunu şaşırtırken set ve ağırlık sistemini değiştirerek yapabilirsin ya da aynı kasa vuran farklı hareket mesela yine farklı ağırlıklarla close grip bench press yani kapalı tutuş bench press yaparak kası şaşırtabilirsin
     
  3. Vaas
    Offline

    Vaas Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yani hocam mesela göğüs programımdan örnek vereyim. 4 aylık sporcuyum.
    Bench press
    incline dumb. press
    dumb. fly
    pullover
    fly machine.
    Her harekete 5 set giriyorum son 1 aydır hareketlerde her set veya 2 sette bir ağırlık arttırıyorum ve gerçekten verim alıyormuşum gibi hissediyorum. Senin dediğine göre o zaman hareketden verim alma sonlanana kadar hareketi değiştirmeden tutuş ve ağırlıklarla oynayarak kas şaşırtabilirim öyle mi ?
     
  4. SemihCebraiL
    Offline

    SemihCebraiL Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2012
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    257
    Ödül Puanları:
    73
    bu dediğin sistemi zaten uygulaman gerek her son sette ağırlığı normalden biraz fazla arttır ki kasların gelişimi sağlansın
    şaşırtma yada şoklama diyorum buna, burada yapacağın şey istasyon yada süperset falan olabilir
    mesela sırtı örnek veriyim hem kol göğüs verilir :D 1. hareketi yap kaldırabileceğin ağırlığın %60'ı ardından hemen ikinci hareketine geç oda aynı şekilde
    ben şoklama da sırtta lat pulldown ardından bent over row yapıyorum 1 dk dinlenim aynı şeyi yapıyorum tabi ağır girmiyorum burada çünü süper sette zaten çok ağır giremezsin
     
    Vaas bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş