Karin kaslari icin makine & ek agirlik mi, vucut agirligi mi?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Gallant_Boy tarafından 16 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Gallant_Boy
    Offline

    Gallant_Boy Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaslar,

    Konuyu acmadan once forumda arama yaptim ancak tam anlamiyla istedigim cevabi bulamadigim icin bu konuyu acmaya karar verdim.
    Karin kaslarini gelistirmek ve belirginlestirmek adina makineyle piramit sistem veya dusuk tekrar yuksek agirlik mi daha iyi olur yoksa internetteki videolarda falan gosterdikleri gibi mat uzerinde mekik, sag sola cross, sit up gibi vucut agirligiyla yapilan hareketler yeterli olur mu?

    Bu konuda kafam cok karisti. Bir taraftan gelisim icin hipertrofi lazim oteki taraftan da herkes duz mekik cekiyor. Siz nasil bir program onerirsiniz ?

    Tesekkurler
     
  2. Hymenalos
    Offline

    Hymenalos Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2012
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    443
    Ödül Puanları:
    0
    Piramit yap
     
  3. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Benım favori hareketim decline sehpasında ağırlık plakı alarak az tekrar yaparak mekik çekmek
    birçok farklı mekik denedim ama en iyi sonucu bu hareketten aldım.

    alt karın içinde klasik yere uzanıp bacakları kaldırıp indiriyorum yanlar içinde dambılla eyılıyorum veya gene declıne sehpasında yan oturup yanları calsııyorum. agırlıksız.
     

Sayfayı Paylaş