Kardiyovasküler + stretching + program kombini (kısıtlı imkanlar-uzun vade)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ultr4aslan tarafından 29 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ultr4aslan
    Offline

    ultr4aslan Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    1)GOGUS- ON KOL
    Dumbell Bench Press
    Dumbell Flyes
    Dumbell B.Press(CLOSE)
    Dumbell Pullover
    Dumbell Curls
    Hummer Curls
    Dumbell Preacher Curls
    Dumbell Bilek (arka)


    2)OMUZ- BACAK
    Neck Dumbell Press
    Lateral
    Arnold Press
    Dumbell Lateral Raises
    Dumbell Squats
    Dumbell Sumo Deadlittf
    Dumbell Lunges
    Dumbell Bilek(Ön)


    3)SIRT- ARKA KOL
    Chin Up Back
    Chin Up Front
    Chin Up Close
    One Arm Dumbell Rows
    Lying Dumbell Extensions
    Dumbell French
    Dumbell One Kickbacks
    TersMekik(hyperextension)

    Şimdi bana adım adım geliştireceğim bi sistem önerisi lazım. yani şöyle ilk 2 hafta set sayısını şöyle yap , sonra 2 ay şöyle, süper setli piramitli vs 8 aylık bi program kombine edebilecek içine stretchingi ve kardiyosunu ekleyebilecek bi babayiğit :)

    boy:1.81 kg:75 statik nabız :72-76 (bunu düşürmek istiyorum) kalçada da yağlanma var hacim ve dayanıklılık arttırırken bununda üstesinden gelebilirmiyim?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 23:46 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 23:35 ----------

    Bide göğüs hareketinin yerine incline press 'i eklemek istiyorum . Hangisini çıkartmalıyım?
    Ve sağ dizimde suprapatellar dejanere var bu yüzden squat 'a girmek doğru olurmu?
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    ''Dumbell B.Press(CLOSE)'' çıkarıp
    incline press koyabilirsin.
    Dizinizdeki hastalık hakkında fikrim yok ama squatın zararı olucaksa tabiyki girmeyin.
    Program olarak tam bir hazırlama yapmıyorum.Ama tavsiyem hacim kazanırken yağ yakımı zor bir iştir beslenme düzeni oturtun.Ondan sonra antreman programlarını 1,5 ayda bir değiştirebileceğiniz rutinlerde götürün.p90x-rushfit-tapout-shaunt tarzı programlardan cardio-kenpo-plyometric videolarını alın haftada 3 gün evde uygulayarak yağ yakımı sağlayabilirsiniz.
     
  3. ultr4aslan
    Offline

    ultr4aslan Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    önerin için teşekkürler . bugun imkanlarimi biraz daha zorlayarak my club town'a üye oldum.
    böylece yüzme imkanım da olmuş olucak.
    bacak ve kalça için ,squatta dizimi de düşünürsek az ağırlık çok set girerek bu bölgede sıkılaşmayı maksimum yapmayı düşünüyorum. haricinde bacak izole hareketlerde yine ağırlıklı devam edicem.
    statik nabız'ın düşmesi içinde h.i.i.t kardiyo eklemeyi düşünüyorum
    inşallah beklentimi alırım nasıl olur sizce
     

Sayfayı Paylaş