Kardiyo ve ağırlık önerileri?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ReallyWolf tarafından 10 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ReallyWolf
    Offline

    ReallyWolf Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar, kilom 92 boyum 1.70 boyuma oranla kilom fazla benim amacım her ne kadar kilo vermek olarak gözüksede kas yapmak istiyorum. Omuzlarım 130 cm civarı. Forumda gezim ve internette de araştırdım şimdi önce 70 kiloya düşüp ondan sonra hacimlenenler var genelde yada kiloluyken vücut yapmaya başlayara yağ yakanlar var kararsız kaldım ne yapmalıyım diye. Zayıf vücut istemiyorum iriliğimi seviyorum fakat yağlarımı sevmiyorum acaba bu durumdayken vg'ye yüklenirsem yağ yakabilirmiyim. İriliğim biraz azalsın yağlar yerine kas gelsin istiyorum fakat 70 e düşüp tekrar hacimlenerek mi 85 e çıkmalıyım ?

    Spor salonuna haftanın 5 bazende 6 günü gidiyorum. Gider gitmez 20-25 dk yürüyüş, 30 dakika bisiklet yapıyorum. Ondan sonra makinada ağırlıklara geçiyorum. Spor salonundaki hocaya danıştım başlatabiliriz vg'ye dedi fit istemiyorsan irilikten hoşlanıyorsan dedi.

    Sizce direk ağırlık mı çalışmalıyım yoksa bi 30 dk koşu yürüyüş karışık ondan sonra mı ağırlığa geçmeliyim tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim.
     
  2. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    bu konuda cok yazi var. yapman gereken 20 dk isinma kardiyosu, setler arasi az mola vererek cok tekrarli tum vucut agirlik calismasi ve son olarak 30 dk kosu.Agirlik calisarak kilo verenler , her zaman daha fazla yag yakmayi basarmislardir, ve 3-4 kgsaf yag kaybeden biri 10 kilo su, kas, yag karisimi kaybeden birinden daha zayiflamis gozukur her zaman.Yaglar vucutta sarkiktir, daha fazla hacime ihtiyac duyarlar, kaslar ise SIKIDIR ve daha az hacime ihtiyac duyarlar, bu yuzden cok kasli birisi, tartida agir cikmasina ragmen , hic bir zaman kilolu gozukmez.
     
    ReallyWolf bunu beğendi.
  3. ReallyWolf
    Offline

    ReallyWolf Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Bilgilerin ve tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. Araştırdım bu konuyu birçok yazı ve yorum okudum fakat kimi öyle yada böyle diyor, anlık sormak daha mantıklı geldi kendimi ifade edebilirsem net cevaplar alırım diye düşündüm.

    Birde ağırlık çalıştıkdan sonra koşu yapmanın bir zararı varmı kaslara okuduğum yazılarda kas kaybedebilirsiniz felan yazıyordu
     
    Son düzenleme: 10 Ekim 2012
  4. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    benim bildigim kadari ile vucut agirlik calismasi veya kardiyo sirasinda stresse girer, ve bobrekler kortisol salgilar, bu da yikim demektir. Agirlik calismasini efektif tuttugunuz surece, kas kaybi minumum olacaktir, ama agirlik calisip kardiyo calisanlar (beslenme de onemli) yuzde 95 96 oraninda yag kaybederler. BU konuda arastirmalar var. sadece diyet, sadece kosu arti diyet ve diyet kosu agirlik hakkinda. Eger cok suphe duyarsan, off gunlerinde kosu yapabilirsin. Agirlik gunlerinde de mutlaka setler ve aletler arasi sureyi kisa tutmaya bak, 20 ile 30 saniyeyi gecmesin, boylece agirlik calisman da aslinda bir kardiyo calismasi gibi olsun, tek farki vucutta ki tum kaslar ayri ayri calismis olur.
    Kas kaybetmek o kadar kolay bir olay degildir, beslenme burda kilit rol onuyor.
     
    ReallyWolf bunu beğendi.
  5. ReallyWolf
    Offline

    ReallyWolf Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Tekrar teşekkür ederim bilgiler için setler arasındaki süreyi azaltıcam ve tekrarı arttırıcam haftanın 6 günü gidiyorum spora off günüm pazar var onda da dinleniyorum artık senin dediğin gibi önce ısınma sonra ağırlık en sonda koşu olarak yapıcam bir süre denerim.

    Beslenme olarak protein ağırlıklı besleniyorum yağ, şeker tüketmiyorum arada nescafe içtiğimde azcık süt tozu felan attığım oluyor sadece, karbonhidrat fazla almıyorum şuan aldığımda ise buğday, kepek ekmeğinden, makarna yada pilavdan alıyorum arada.
     

Sayfayı Paylaş