Kardiyo Meselesi

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve zero59 tarafından 9 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Merhaba Arkadaşlar Yaşım 16 Boyum 1.79 Kilom 67 68 Daha Önce 6 Ay Kadar Spor Yaptım Bırakalı 7 8 Ay Oldu Başlayalı 3 Gün Oldu Fakat Boyuma Göre Kilom Az Hacim Yapmak İstiyorum Ama Karnımdada Kalın Bir Yağ Tabakası Var Bunun Mide Hareketleriyle Sağlam Çalışıp Geçermi Yoksa Kardiyo Yapmam Şartmı Yağlı Bir Görüntü Hafif Göbek Var Aşırı Değil Ama Görüntüsü Gayet Kötü Bunu Yok Etmek İstiyorum Sizce Haftada 1 Veya 2 Kere Kaç DK Kardiyo Yapmalıyım Veya Yapmalıyım Veyada Hangi Hareketlerle Eritebilirim Pack Görüntülerini Ortaya Çıkartabilirim Ve Sizce Ağırlıksız Çalışıp Çok Tekrarmı Yapıyım Yoksa Ağırlık Alıp Az Tekrarmı Ve Karın Hareketlerini Hızlımı Yavaşmı Yapmalıyım

    YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
     
  2. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    acil yardım.
     
  3. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş