Kardiyo egzersizleri hakkinda sorum var

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Nilay Sağlam tarafından 12 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Nilay Sağlam
    Offline

    Nilay Sağlam Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhaba,ben kondisyonu olmayan kas kutlesi dusuk yag orani hayli yuksek biriyim asiri gucsuzum ayni zamanda.Yani 30 sn plank yapana kadar canim cikiyo ve o planki ne kadar dogru yaptigim tartisilir.
    Sorum su ki , ben l carnitin aldum ve kardiyo yapmam gerektigini biliyorum.Lakin ben kardiyo yaptigimda direk dalagim sisiyor nefesim asiri kesiliyor yani yapamiyorum.6.5 km hizla yuruyorum genelde kosu bandinda.O bile beni bayagi telef ediyor ama o dayanilir bir durum.

    Demem o ki 6.5 km hiz ile yag yakabilir miyim?Kardiyo yapmis olur muyum?Onerebileceginiz kardiyo egzersizleri var mi?
     
  2. tanerjames
    Offline

    tanerjames Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle kondisyon için düzenli çalışmak ve zamanla seviyenizi arttırmak gerekir.
    Ne zamandır spor yapıyorsunuz bilmiyorum ama aceleye gerek yok, düzenli spor yaparak kondisyonunuz artar. Hiç kimse ilk başladığında sportmen olmuyor ki.

    Boy, kilo bilginizi bilmiyorum ama çok kilolu iseniz düşük tempoda yürüyüş yapabilirsiniz önemli olan yaptığınız süre. 40-60dk bunu yapabiliyorsanız uygun olur.

    Ne zamandır spor yapıyorsunuz?
     
  3. hukukcu
    Offline

    hukukcu Üye

    Katılım:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Yeni başladıysanız plank da zor gelecektir başka hareket de, neticede bunu devamlı ve düzenli yaparak mesafe katetmek, pes etmemek. Zamanla bu tarz şeyler sizin için daha kolay olacaktır, şimdi otuz saniyede zorlaniyosaniz ilerde bi iki dakika az gelecektir :) 6.5 km sizi aşırı zorluyorsa 5te koşun, 4te koşun, unutmayın herşeyin başı sağlık. ayrıca HIIT kardiyo öneririm. Örneğin dört dakika 7de koşup sonra bi dakika 4-5 te kosuyorsunuz, bunu tekrarliyorsunuz 4-1-4-1-4-1 bu da yağ yakımında baya yardımcı kardiyo tekniği arastirabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş