Kardiyo+Diyet programım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve marky02 tarafından 20 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. marky02
    Offline

    marky02 Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2012
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba arkadaşlar. 1.86 boy 118 kiloya sahibim 22 yaşındayım.1 ay önce diyetisyene gittim ve diyet sayesinde 1 ayda 5 kilo vererek bu hale geldim.Şimdi genelde pc başında olduğum için fitness salonuna da başladım,çünkü böyle oturarak diyetle kilo vermek biraz zor olurdu

    Öncelikle diyet programım;
    Sabah:5 ince dilim tam buğday ekmeği,2 kibrit kutusu peynir,domates,şekersiz sevmediğim için çay içmiyorum

    Ara öğün:1 porsiyon meyve,elma,muz,üzüm yiyorum genelde

    Öğle:5 ince dilim tam buğday ekmeği,4 yemek kaşığı sebze yemeği,yağsız salata,1 bardak yoğurt

    Ara öğün: 2 porsiyon meyve

    Akşam:5 ince dilim ekmek,4 yemek kaşığı sebze yemeği,5 köfte büyüklüğünde et,salata,yoğurt

    Bunların arasında değişim yaptıklarım var,mesela 1 ince dilim ekmek=2 yemek kaşığı pilav veya makarna=1 kase çorba ,ya da 1köfte=yumurta 1 gibi.

    Şimdi geldim yaptığım kardiyoya,burada forumu gezerek edindiğim intiba kardiyoya ağırlık vermemi pek ağırlık çalışmamam gerektiği yönündeydi o yüzden

    - 15 dk dikey bisiklet
    - Isınma hareketleri,2x25 crunch hareketi
    - 45 dk civarı 6.5 da tempolu yürüyüş
    - 2x25 crunch
    - 15 dk yatay bisiklet veya uzay yürüyüşümü bir yürüyüş var ya onu yapıyorum.

    Sizce diyetim ve kardiyo çalışmalarım doğrumu,eksikse bunlar neler,bu arada fitness a başlayalı daha bir hafta oldu ve haftada 4 gün gidiyorum.Ayrıca bu kardiyo yanında ağırlıkta çalışmalı mıyım?
     

Sayfayı Paylaş