Kardiyo Antremanları

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve yazanadam tarafından 13 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. yazanadam
    Offline

    yazanadam Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba,
    178 boy, 87 kilodayım. Günde 20-25 dakika koşu bandı, 15dk eliptik bisiklet, 15dk da bisiklet de çalışıyorum. Özel bir program yazdıramadım açıkcası. Amaç kilo vermek elbette.

    Çalışırken bacaklar fazlasıyla yoruluyor haliyle. Mola sürelerinde omuz çalışmamın bana bir zararı olur mu dersiniz
     
  2. FTekgul
    Offline

    FTekgul Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    HIIT tekniğini araştır koşu bandını 17 dakikaya indir HIIT yap. Aralarda omuz çalışmanın zararı olmaz fakat pek yararı da olmaz. Aralarda kas çalışması yapılmaz. Önce ağırlık çalışırsın sonra kardiyo yaparsın.

    LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş