Kardiyo Antremanı olarak kürek çekme

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve smiile tarafından 9 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. smiile
    Offline

    smiile Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Herkeze iyi geceler,
    1 eylülde yeni bir salona başlıyorum . Daha önce 6 ay bir salonda hafif şekilde çalışmıştım . salona başlamadan önce 20 gün iş icabı bir otelde kalacağım. Otelde kardiyo aletleri ( koşu bandı, bisiklet) var ,ama bir sonraki aya hazırlık olarak kürek çekmek istiyorum. 20 gün boyunca hergün ortalama 30 dakika kürek çekmemi önerirmisiniz? Amacım kilo vermek vede verirkende birazda olsa üst vücut çalışmak. Ayrıyetten haftada 3 gün ağırlık çalışacağım. Kürek çekmenin hangi kasları çalıştırdığınıda internette bulamadım sadece tümkasları çalıştırıyor şeklinde buldum. yardımlarınız için teşekkürler.
     
  2. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Doğru teknikle kürek çekmek vücudunuzdaki kasların %90ını çalıştırır. Ayrıca kas koordinasyonunu ve denge duygusunu geliştirir, atletik bir vücuda sahip olmanızı sağlar.
    Alinti :http://www.facebook.com/kurek.kulubu/info
    Lat pull, göğüs press, omuz press,Kol esnetme, Cable ab crunch, Biceps curl, Triseps esnetme hareketleri, Kürek ve her türlü çekiş hareketi…
    Alinti:http://www.saglikliyasa.com/spor-al...faydalari-kurek-cekme-aletinin-yararlari.html
    Genel anlamda tum kaslari calistirsa da en fazla etki yarattigi kaslar sirt kaslaridir.
     
  3. smiile
    Offline

    smiile Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    teşekkürler cevap için. Peki antreman programında kürek uygulayan yada hoca tarafından programına dahil olan arkadaş varmı. Varsa yararlı bir hareketmi sizce? gördüğüm kürekçiler hep üst bölgeler iyi gelişmiş vede kardiyo etkisiyle zannediyorum ince belliler. Birde kürekte yakılan kalori ( tam doğru olmasada ) çook yüksek gözüküyor saatte 1200kaloriye kadar çıkıyor fakat ortalama 800-1000kalori arası kalıyor. Sizce bu değer nekadar gerçekçi ?
     
  4. smiile
    Offline

    smiile Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşlar slmlar. 1 ay boyunca hergün en az 30 dakika kürek çekerek ( kardiyo amaçlı ) vede haftada 3 gün ağırlık antremanları yaptım. protein alımın artırdım .( 6 aylık body salon çalışmasının sonunda ). Sizlere sonuçları yazmak istedim umarım tecrübeli arkadaşlarda yorum yaparlar. 1 ay sonunda omuzlarda vede kanatta ve göğüste 6 aydır olmayan gelişme oldu. Tabi bu gelişme yeni başlayan birine göre öyle süper oldu üçgen oldu falan dmiyeceğim ama body sporunla ilgilenen arkadaşlar gördüğünde üs bölüm güzel gelişmiş dediler. 2 kg verdim vede kollar, omuz . kanat ve göğüste büyüme oldu. Kardiyoya göre daha az kilo verdiğimi hissettim yani bu kadar süre sadece koşsam daha çok kilo verirdim fakat üst vücüt bu kadar gelişmezdi diye düşünüyorum. Yeni başlayan arkadaşlara salonlarında varsa öneririm. Tabi tecrübeli arkadaşlar budurum hakkında yorum yapması daha sağlıklı .ben sadece 6 ay spor salonu sonunda 1 aylık kürek çalışması tecrübemi paylaşmak istedim. Herkeze iyi çalışmalr.
     
  5. sadıksaid
    Offline

    sadıksaid Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Saltuk Said
    Yer:
    Bingöl
    Fotoğraf filan çekseydin keşke eski halin ve yani halin gibi...
     

Sayfayı Paylaş