Kardio?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TheWatlok tarafından 1 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. TheWatlok
    Offline

    TheWatlok Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar, uzun süredir fitnessla ilgileniyorum (son 4 aydır calisthenic çalışması). Kaslarım yaşıma göre oldukça iyi, ancak karın kaslarım sert olmalarına rağmen hatlar pek gözükmüyor. Daha küçükken biraz kiloluydum, o yüzden sanırım, bir deri tabakası var karnımda (yağ olabilir). 1.88 boyundayım ancak 65 kiloyum. Yağ oranımı ölçtüğümüzde oldukça düşük çıkmıştı. Ama genede, her gün 30dk. koşu yapsam faydası olur mu?
    Beslenmeme çok dikkat ediyorum ve yavaş yavaş kilo alıyorum.
    Şimdiden teşekkürler...
     
  2. serialno
    Offline

    serialno Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2014
    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    beslenmen nasıl?
     
  3. TheWatlok
    Offline

    TheWatlok Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Sabah 2 yumurta, 10 zeytin, 3 kibrit kutusu kadar beyaz peynir, 2-3 dilim tam buğday ekmeği, bal, 1 bardak süt, ne olduğunu bilmediğim başka bir peynir türü,
    Öğlen okulun yemekleri. Okulda hep karbonidrat ve protini dengeli tutuyorlar, ama tabii ki her gün et olmuyor. Genellikle 2 tepsi yerim.
    Akşam: Gene karbonhidrat ve protinin dengeli olduğu yemekler, haftada 2 gün balık, diğer günlerde tavuk, sebze falan oluyor. Porsiyonlarım oldukça fazla.
    Öğünler arasında hiçbir şey yemem.
     
  4. serialno
    Offline

    serialno Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2014
    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    karın kası için öncelikli olarak protein ağırlıklı beslenmeniz gerekiyor. hali hazırda okulda yeterli miktarda carb aldığınız için diğer öğünlerde karbonhidrat almamaya çalışın. diğer bir konu ise bal yemek hiç mantıklı değil, "glisemik yük" bunu bir internette araştırın derim. zeytin olayına gelince tuz oranına dikkat edilmeli, light zeytinler alınmalı, yumurtada ise 2 tam 2 tane de sadece beyaz yesen daha mantıklı olur. bazı peynirlerin yağ ve tuz oranı çok fazla oluyor, lor peynirine geçmeni öneririm. eğer yapamayacaksan da sütaş light kaşar ve diğer peynirlerin light olanlarına yönelmelisin. klişe olacak ama karın kası mutfakta olur.
    akşamları sebze tamam ama bulgur makarna vs yemeni mantıklı bulmuyorum, öğlen yeterince carb alıyorsundur. okulda olsan dahi kesinlikle beyaz ekmekten koladan asitli içeceklerden uzak durduğunu varsayıyorum baştan.
     
    TheWatlok bunu beğendi.
  5. TheWatlok
    Offline

    TheWatlok Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Cevabınız için teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi uygulamaya çalışacağım. Akşamları karbonidratı kesemem; ancak azaltıp, diğer yemeğin miktarını arttırabilirim. Tekrar tavsiyeleriniz için teşekkür ederim :D
     

Sayfayı Paylaş