Kardio İle ilgili

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve conicon tarafından 16 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. conicon
    Offline

    conicon Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2010
    Mesajlar:
    291
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    53
    Merhaba arkadaşlar;
    Yaklaşık 6-7 aydır bu spor ile uğraşmaktayım, unun öncesinde de 6 aylık bir geçmişim vardı ara vermiştim şimdi tekrar başladım. ilk 6 ay protein ihtiyacımı günlük besinlerden karşılamaya çalıştım. 3-4 gün önce de supplement' e başladım. Protein olarak nitro tech, amino olarak da hardline 9000 kullanıyorum, günde 15 yumurta beyazı ve 5 bıldırcın yumurtası alıyorum. boy 1.78 kilo 79.

    Sorum şu;
    Antreman programı olarak 1. gün göğüs-biseps;2. gün omuz-triseps;3. gün sırt ve karın çalışıyorum. her bölge arasına da on onbeş dakka bacak haraketleri ekliyorum. Karın bölgesinde yağlanma oluyor yavaş yavaş, bu nedenle on dakka kardio çalışim diyorum, ancak kardio kas kaybına sebep olur mu ve yapmam gerekiyorsa antreman öncesi mi, sonrası mı yapim.

    Şimdiden teşekkür ederim, öneri ve tavsiyeleriniz önemli
     
  2. RocKuN
    Offline

    RocKuN Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2011
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Antreman sonrası yapılmıyor kardio.Kardio yapıldığı gün ağırlık çalışılmıyor benim bildğim.
    Bu yüzden ben;1 gün kardio + mide
    1 gün ağırlık çalışıyorum...
     

Sayfayı Paylaş