karbonhidratlar ve yağlar

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve erengozel tarafından 16 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. erengozel
    Offline

    erengozel Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar yaklaşık 5.5 6 aydır bu sporla uğraşıyorum.1.68 boyla 55kiloyla başladım bu spora.şuan 1.73 70 kiloyum.Hızlı kilo aldıgım için karın bölgemde azda olsa yağlanmalar oldu.bu yağları yakmak istiyorum.Bazıları kardiyo yap diyo günlük yarım saat bazıları diyo yapma kas gelişimini engeller .Buradaki yağları yakmak için ne yapmalıyım karbonhidratımı azaltmalıyım.kardiyo yapmalımıyım tavsiyelerinizi bekliyorum
     
  2. vinternatt
    Offline

    vinternatt Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    286
    Beğenileri:
    382
    Ödül Puanları:
    73
    Ikisini de yapmalisin. Ayrica karin bolgendeki kaslari calistiracak hareketleri de ihmal etme.
     
  3. erengozel
    Offline

    erengozel Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    fakat yaptığım kardiyonun benim hacimlenmemi yavaşlattıgını söylüyorlar ne kadar doğru zaten karın hareketlerini yapıyorum beslenme programınıda yeniden şekillendirdim

    Sabah 3yumurta 1tanesinin sarısıyla 1dilim kepekli ekmek üzerine bal 50gr yulaf ezmesi domates salatalık ve lor peyniri yağsız tuzsuz kahvaltıdan sonra okula gidiyorum 12de eve geliyorum eve geldiğimde yani öğlen tavuk göğsü ve bulgur pilavı ve bir elma daha sonra okula gidiyorum ve 4.10da geliyorum hemen salona gidiyorum fit çıkışı eve geliyorum tavuk göğsü çok az bulgur ve sebze yemeği 1.5 saat sonra salatayla karıstırılmıs ton balığı yatmadan öncede 1bardak yarım yağlı süt

    antremanlar genellikle 1 saat civarı sürüyor sizce bu beslenmeyle kardiyoya gerek varmıdır haftada 5gün antreman yapıyorum
     

Sayfayı Paylaş