Karbonhidrat

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Can Oz tarafından 12 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Can Oz
    Offline

    Can Oz Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Iyi günler ben bugun 4.5 kilogram karbonhidrat aldim icinde çeşitli vitamin ve whey protein var ilk sorum düzenli olarak hergün spor yapiyorum sizce karbonhidrat bende göbek yapar mı? 2. Sorum aldığım yerdeki adam gunde 4 kere sabah aksam ogle ve yatmadan once kullan dedi sizce doğru mu sağolun şimdiden...
     
  2. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    göbek yapıyorsa zaten o supllementi niye kulanıyorsun. bu ek besinler kolay kolay kilo alamayan bünyeler için. yani sağlıklı olmadığı kesin yine ama en azından bu işe yarıyor. sizin öyle bir sorununuz yoksa bu tip tozlara hitiyacınız yok demektir.
     
  3. Can Oz
    Offline

    Can Oz Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Göbek yapar mi dedim hem de 4 defa abarti degil mi antreman oncesi ve sonrasi kullansam daha mantıklı değil mi
     
  4. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    bende diyorum ki ... göbek yapmak bazı kişiler için zati o kadar zordurki hata kilo vermekten daha zordur insanlar bi tarafını yırtar sen bunu kulanıp göbek yapıyorsan zati göbek atarsın eğer öyle bir fizikteysen ama normal bir metabolizman varsa niye kulanıyorsun diyorum.
     
  5. Can Oz
    Offline

    Can Oz Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki anladim. Şöyle anlatayım 1.82 yim 69 kg yum hocam karbonhidrat almamı söyledi kaslarim ve kilo icin gogus ve karın haric bir bolgem gelismiyordu sence gerekli mi ve etkisi olur mu.
     
  6. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    hocan seni görüp takip eden kişi doğru diyordur herhalde. ama sadece karbonhidratla olmaz proteinde almalısın vitamin ve mineralde.
     
  7. Can Oz
    Offline

    Can Oz Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi para yetse protein kesin alacaktım da buna anca yetti sence nasil kullanayim bu mereti.
     
  8. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    Doğal daha fazla kütle kazanırsın be toz yerine whey alaysın bari bi halta yarardı
     
  9. Kadir AYDIN
    Offline

    Kadir AYDIN Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    bende carb. kullandım zamanında. o kullanım şekli biraz garip cidden ama göbeği sorun etme kardeşim. haftada 1.2 gün ağırlık çalışmasından sonra kısa kardiyo yapmanı tavsiye ederim.fakat takviye ürüne pek güvenme, beslenmen iyi olmazsa hiç bir işe yaramaz o takviye. parana yazık olur
     

Sayfayı Paylaş