karbonhidrat tozuyla ilgili yeni başladım bi bakarsanız sevinirim

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve semih95 tarafından 15 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. semih95
    Offline

    semih95 Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2015
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    beyler boyum 1.75 kilo 50 :( kilo problemi olanlar bilir ki bazı insanlar ne kadar yerse yesin kilo alamıyor.spora dün başladım 2 hafta geçince karbonhidrat tozu alıcam.ama hangisi daha hızlı kilo aldırır bilmiyorum bi akıl verirseniz sevinirim 15-20 kiloya ihtiyacım var sonuçta hızlı almam lazım.
    Optimum Nutrition Serious Mass bu ürün iyi midir bir de yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden
     
  2. Barış Demir
    Offline

    Barış Demir Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende yeniyim bu sporda. Burdaki uzun zamandır bu sporla ilgilenen üstadlar daha iyi bilir ama çok erken değil mi sence de tozlar için? Bi kaç ay içinde 15-20 kilo alman imkansız zaten sanırım. Kilo problemi olan birisiydim spora başlayalı 1,5 ay oldu. Başlarken 42-43 kiloydum boyum 1.60, şuan 46-47 arasında gidip geliyorum 3 ay sonra 50 kilo civarına ulaşmayı planlıyorum. Tabiki bunu yağ olarak değil güçlenerek orantılı olarak almayı planlıyorum. Sana anlatmak isterim spora başlamadan önce iğrenç bir yaşam tarzım vardı... Nerdeyse hergün alkol kullanıyordum, sigarayı saymıyorum bile aklıma geldikçe yakardım beraberinde şekerli kahve vb. içeceklerle. Kahvaltı yapmazdım,beslenme düzeni sıfır, dışardan hazır yağlı hazır hamburgerler,dürümler vs. Anlayacağın yaşam kalitem inanılmaz derecede düşüktü. Spora başlar başlamaz benim de senin gibi düşündüğüm ilk şey protein tozları,kilo aldırıcılar hangisini almalıyım ? Sonra bu forumla karşılaştım burdan ve değişik yerlerden araştırmalara koyuldum ve sonunda şunu öğrendim; amacın ne olursa olsun,kilo almak,fit bir vücuda sahip olmak,kas kütlesi kazanmak,hacimlenmek vs. en iyi senaryo hiç bir zaman supplement almak değildir. En iyi senaryo ve vücuduna alabileceğin en iyi şey her zaman gerçek yemektir. Kendi pişirdiğin, içinde ne olduğunu bildiğin her zaman en iyi ve en sağlıklı kilo alma şekli olacaktır. 1,5 ayda 3-4 kilo arasında kilo kazandım. Sabah kalktım,kalkar kalkmaz vücudumun ilk istediği şey sigaradır genelde :D İçmedim, Hemen mutfağa koşup bir muz yedim ve süt içtim. Bu sırada yumurtalarımı hazırladım peynirli bi omlet yapmak için. İş yerine gittiğimde orda dışardan yiyeceğim dürümler,tostlar yerine evden kendi getirdiğim makarna,pilav,patates,ton balığı vs. tüketmeyi tercih ettim.Ayrıca o toza vericeksin en kötü 150-200 lira o parayı gerçek yemekler için harcamanı tavsiye ederim. Hiç bir suplemment gerçek yemeğin yerini hiç bir zaman tutmayacaktır.... Şu videoyu izlemeni isterim : rich piana steroid bile kullanmış ve bağımlı olduğunu itiraf eden bir adam bile bunları söylüyorsa dinlemek gerekir diye düşündüm :))
     
  3. AnTiCoRe
    Offline

    AnTiCoRe Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    22 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    240
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Diş Hekimi
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;
    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır.
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    Link : http://www.bodyforumtr.com/threads/optimum-nutrition-serious-mass.15562/

    Arama Kelimeleri : optimum nutrition serious mass

    Yukarıdaki arama kelimelerini arama bölümündeki "sadece başlıklarda ara" sekmesini tıklayarak aratınız. Çıkan arama sonuçlarından sorunuza en uygun bulduğunuz başlığı inceleyiniz.Aradığınız cevabı bulamadığınızı düşünüyorsanız dahi sorunuzu o başlıkta sorunuz.Çok özel bir durum olmadıkça yeni başlık açmayınız.Aksi takdirde başlık kirliliğine neden olursunuz.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş