Karar değiştirdim definasyona giriyorum:D

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Mestano tarafından 21 Ağustos 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Mestano
    Offline

    Mestano Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.167
    Beğenileri:
    363
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,daha önce bulka gireceğimi söylemiştim ama karar değiştirdim direkt definisyona giriceğim:D
    -İlk olarak amacım büyüyerek parçalama sağlamak ancak öncelik parçalamaktan yana daha sonra büyümek geliyor,her hafta her bölgeyi 2'şer kez çalıştırmayı düşünüyorum..
    -Oldukça ağır antreman girmeyi düşünüorum ve gerçekten çok çok iyi besleneceğim..Haftada 6 gün salona gideceğim(3günde bir programda başa döneceğim yani)
    -Tabi bunlarla beraber yağlardanda kurtulmayı amaçlıyorum,son zamanlarda çok yağlandım.Bu doğrultuda antreman içinde bir bölgeyi çalışmayı bitirdiğim zaman diğer bölgeye geçmeden 15dk şok cardio ve antreman sonunda da yarım saatlik klasik cardio girmeyi planlıyorum.
    -Daha önce ilk gün göğüs-biceps ikinci gün sırt-triceps üçüncü gün omuz-bacak giriyordum ama bunu da değiştirmeyi düşünüyorum;göğüs-sırt,biceps-triceps,omuz-bacak
    Yukardakilere eklenmesi veya değişmesi gereken birşey var mı?Ayrıca;
    -Antreman sistemi olarak ne yapacağımı bilmiyorum tekrarları arttırmayı planlıyorum ama yinede tam bir bilgi almam lazım
    -Elimde protein tozu,yağyakıcı ve aplodan(nox gibi ancak daha etkili bir ürün) var ve bunları kullanacağım ancak bunlarla beraber aminoasit te almalımıyım?alırsam ne alayım,tercihlerim likitten yana(antremanlar çok ağır geçecek bunun garantisini verebilirim yani alıcağım supplementları rahat rahat harcar vücut..:D)
    -Antremanda hareketler olarak ne yapmalıyım?ya da nelere öncelik vermeliyim çünkü daha önce press'lere konsantre oluyordum şimdi nelere odaklanmalıyım?
    -Son olarak bu şekilde çalışmaya ne kadar devam etmeliyim?
    Şimdiden teşekkür ederim..
     
  2. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence kalite bir bcaa al.
    Ve glutamine. Çünkü sert bir kardiyo planlamışsın. Yani kas yıkımı olası.
    Presslere odaklanmasan da her bölge için mutlaka bir serbest ağırlık hareketin olsun ve bunu mutlaka ağır gir.
    Kolay gelsin.
     
  3. CENTAUR
    Offline

    CENTAUR Guest

    Sağlam amino asit takviyelerinin yanında hiç olmassa iki oğün mesela sabah bir yığın beyaz ağırlıklı yumurta, akşamları veya öğlenleri mümkün mertebe yağsız haşlanmış et, tavuk vb tüketmek şart çünkü kasların doyması için amino asit tabletleri whey proteinin yerini tam tutmuyor. Sen yeterli görene kadar devam edebilirsin bu şekil. Bu kadar ağır kardiolar yerine arada şok dediğin 15 dk lık kardioyu çıkartıp yerine, göğüs-sırt biceps-triceps beraber çalışaksan süperset yapabilirsin biraz zordur gerçi.
    Birde göğüs biceps, sırt-triceps, omuz bacak şeklinde çalıştığını söyledin eğer sıralamayı belirttiğin gibi yapıyorsan göğüs biceps gününden sonraki antrenman gününde sırt çalıştığın zaman performansın düşebilir omuz bacağı ikinciye alman daha iyi olur.
     

Sayfayı Paylaş