Karın kaslarını büyütmek

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve BulletForMyValentine tarafından 26 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. BulletForMyValentine
    Offline

    BulletForMyValentine Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar.Öncelikle ;
    Yağ oranı belli bir seviyenin altında kişilerde karın kasları belli olur ama şöyle birşeyde var.Kilo olarak zayıf olanlarda karın kaslarıda küçük gözükür.Ve kasları büyütmek içinde ağırlıkla çalışmalıyız diye biliyorum
    Asıl sorum ;
    Bu kasları büyütmek için hangi hareketleri yapmalıyız ? Beslenme olarakta şeker azda olsa kullanmalımıyız ve her ne kadar yağ oranının çok düşük olsada kardiyo çalışmalı mıyız ? İyi forumlar diliyorum umarım birçok arkadaşımın işine yarar.
     
    *can* bunu beğendi.
  2. *can*
    Offline

    *can* Yeni Üye

    Katılım:
    20 Mart 2013
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    aynen bende bu soru hep aklımdaydı zayıf adamlarınki küçük oluyo gibime geliyo örneğin ronaldonun six packleri zayıf birisini six packinden daha güzel bence
     
  3. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    öncelikle zayıf adamlardan kastınız hiç spor yapmamışlarsa biz ona zaten zayıflık kası diyoruz.çünkü spor yapmamış birinde karın kasları gözüküyorsa yağ oranı düşük olduğu için.herkeste varolan zayıf karın kaslarının yağsızlıktan açığa çıkması yani.

    karın kasları için spor hayatınızın başlarında komple ağırlıksız karın hareketleri yapabilirsiniz.(bkz:8min abs workout 1-2-3-4-5).ama karın kaslarınız belli bir hacime ulaşınca ağırlık kullanmak gerekir.tabi zevk meselesi daha ufak karın kasları daha estetik oluyor dersen ağırlıksız çalışmaya devam edebilirsin.

    şekere de şöyle söyleyebilirim,günlük 20-30 gr dan fazlası olmasın.vitaminleri almak için meyve yiyeceksin nasılsa,meyve bile karşılar bu miktarı yani ektomorf değilsen şeker yemen pek iyi olmaz.

    son sorunda da cardio meselesini sormuşsun.yeterince hacimlendikten sonra cardio yapılabilir yağ oranın düşükse bile.yüzde 10 ken neden yüzde 6-7 olmasın?ama tabi bu da vücudu tanımakla ilgili.az bir kütlen var,ve cardioya devam edip yağ oranını yüzde 6-7 ye düşürüp iyice küçük gözükmemek lazım.
     
  4. BulletForMyValentine
    Offline

    BulletForMyValentine Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yazdıklarınız için çok teşekkür ederim umarım birçok arkadasıma yardımcı olmuştur.Simdi ise kendi sorumu sormak istiyorum size; Yaşım 16 Boyum 1.87 Kilo 68 5 Aydır bu sporu yapıyorum 13 kilo aldım toplamda fakat yağ olarak değilde kas kütlesi olarak.Vücut tipim ektomorf diye biliyorum.Karın belliydi fakat istediğim gibi değildi yani üzerinde yağ var diye düşünmeye başlamıştım kardiyolara baslıcaktım ki salondan birkaç abim karın kaslarını büyütmem gerektiğini söyledi.Fakat nasıl bir antrenman yapmam gerektiğini bilmiyorum.Yani ağırlıkla nasıl calısabilirim hiç bir fikrim yok.Teşekkür ederim simdiden
     
  5. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link :

    Arama Kelimeleri :
    karın kası, six pack
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş