Karın kası ve bir kaç soru

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve xlarq3 tarafından 5 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. xlarq3
    Offline

    xlarq3 Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar ,

    Flaxor un verdigi programla başladım 2.ayım (2.program)
    1.Gün

    GÖĞÜS

    1-Incline Bench Press

    2-Incline Dumbbell Flyes

    3-Dumbbell Bench Press (FLAT)

    ÖN KOL

    1-Dumbbell Curls

    2-Concentration Curls

    KANAT

    1-Wide-Grip Front Lat Pulldown

    2-Straight Arm Pulldown

    3-One Arm Dumbbell Rowing


    2.Gün

    OMUZ

    1-Dumbell Press

    2-Bent-Over Dumbbell Lateral Raises

    3-Front Dumbbell Raises

    ARKA KOL

    1-Triceps Pushdowns With Rope Attachment

    2-Dumbbell French

    BACAK

    1-Leg Press

    2-Lying Leg Curl (Hamstring Curl)

    3-Leg Extension

    ----------------------------------------------------------------------
    1 ) Dumbbell Bench Press (FLAT) hareketini yaparken sağ omuzuma sancılar girio zar zor bitiriyorum ağır da çalışmıyorum bu konuda yorumlarınızı alabilirmiyim.

    2) 2.gün sonun da karın çalışıyorum sehpada mekik ve alt karın, ( arkadaşımın hocası karına girersen üst taraflar küçülür demiş doğrumudur).

    Boyum :1.73
    kilo : 57
    yağ oranı % 2 gibi bişey :) yağsız vucutta karın kası hızlı cıkar mı , bunun için programıma karın kası eklemesı yapmak ıstıyorum program onerısı alabılırmıyım.

    3) 1850 WEIGHT GAINER
    kullanıyorum,öğün den hemen sonramı yoksa öğün arası gibi kullanmak mı daha işe yarar.

    Şimdiden teşekkürler zaman ayırıp okudugunuz için.

     
  2. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    1-Sakat olan yerin iyileşene kadar ara verebilirsin veya hafif kilo ile devam edebilirsin.

    Şöyle ki ; Ağrı eğer hareketi yapmana engel olacalderecede acı veriyor ise hareketi yapmayın,ancak hareketi yapmanda engel değilse devam edebilirsin.

    Kas gevşetici kullanabilirsin ( doktor bilgisi dahilinde)


    2-Yok öyle bir şey çalışabilirsin.Herhangi bir yerin ufalmaz vede büyümez.Sadece ; ağırlığı karına verirsen o zmaan gelişme karında daha fazla olur ve üst taraflar ihmal edilmiş olduğundan tabiki gelişme geç olacaktır.
     
  3. ByTurkmatrix
    Offline

    ByTurkmatrix Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci/Futbolcu
    Yer:
    Kocaeli
    1-) Sorun bazen bende de oluyor özellikle Inclene Bench Press yaparken antremandan sonra bengay sürüyorum geçiyor
     

Sayfayı Paylaş