Karın kası için alternatif hareketler

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve markusproximo tarafından 23 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. markusproximo
    Offline

    markusproximo Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar yeni sayılan bir üye olduğum için affınıza sığınarak bir soru sormak istiyorum. Özellikle karın kasları için bakıyorum da hep mekik ya da yer uzanılarak doğrulmalı harketler söz konusu bu hareketler ilk başlarda zor ve efor gerektiriyor. Benim aklıma daha pratik bir yol geldi namazdaki RUKÜ hareketi yani ayakta 90 derece açıyla eğilme bu karın kaslarını geliştirmez mi? Tabi set halinde ve hızlı yapılması gerekiyor. Ben bu hareketin diğer mide hareketlerine göre çok daha az efor sarfettireceğini ve daha pratik olduğunu düşünüyorum.Yani çalışma için müsait olmayan alanlarda yapılamaz mı ? İlginç bir yaklaşım biliyorum ama denenemez mi:)) Fikirleriniz neler.
     
  2. StrongToMan
    Offline

    StrongToMan Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2011
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    ankara
    Sayın markusproximo, Tanımladığınız Hareket Deadlift Oluyor Alt Sırt (Bel) Hareketidir.

    Merkezi Bölgeyi'de Çalıştırır Yalnız Karın Programınıza Eklemenizi Tavsiye Etmem.
    Bkz:[​IMG]
     
  3. markusproximo
    Offline

    markusproximo Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Faydasız olduğu için mi sebep nedir sayın StrongToMan ?
     
  4. StrongToMan
    Offline

    StrongToMan Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2011
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    ankara
    markusproximo, Bu Hareket 1. olarak Bel'i Etkiler Mideye Etkisi Pek Yoktur.
    Yalnız Temel Hareketlerdendir. Deadlift'siz Bir Program Olmamalı.
     

Sayfayı Paylaş