Karın Kası İçin Program

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kemald tarafından 25 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. kemald
    Offline

    kemald Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    SeLam arkadasLar , yaşım 14 57kg ve 1.75cm boyundayım. 3 aydır spor saLonuna gidiyorum ve oLdukca geLisme gösderdim ama karın kasLarım bir türLü istedigim gibi degiL. ÖnceLikLe karın kasLarımı sıkmadan beLirgin oLmuyor.Sıkınca cok rahat beLirginLesiyor. Karnımdaki yağ oranı %1 oranında sayıLabiLir.Karın kasını hergün çaLısmamam gerektigini biLiyorum ve bu yüzden haftanın 3 günü çaLısıyorum fakat 2 aydır istedigim gibi geLismedi. CaLıstıgım günLerde programım şöyLe :

    Tam Mekik = 20*5
    Yarım Mekik = 10*5
    İncLine Sit Up = 20*3
    Hanging Leg Raise = 10*10 ( FutboL oynadıgımdan doLayı aLt karın kasına önem veriyorum )

    ÖnceLikLe sıkmadan beLLi oLması icin ne kadar daha caLısmam gerekiyor ve bu programım kötüyse bir program önerirseniz sevinirim . Şimdiden herkeze teşekkürLer ve iyi sporLar..thums:
     

Sayfayı Paylaş