Karın kası çalışması program bitimi mi yoksa programa başlarken mi ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Mr_Olympia tarafından 1 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Mr_Olympia
    Offline

    Mr_Olympia Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben önce biraz koşuyorum sonrada karın hareketlerimi yapıyorum ama salonun %90'ı programı bittikden sonra yani en son hareketi karın oluyor.Ama bir keresinde sonda yapmıştım kollarım filan ağrıdığından karın hareketlerimi tam anlamıyla yapamadım.Program sonunda yapılınca daha mı faydalı oluyor bilgilendirebilirmisiniz teşekkürler
     
  2. Mr_Olympia
    Offline

    Mr_Olympia Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilen yokmu ya
     
  3. Scott Adkins
    Offline

    Scott Adkins Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    valla ben bel inceltmek için çabalıyorum ve ilk bisiklet sonra ağırlık sonra bel sonra koşu bitiyor program :)
     
  4. wrestler
    Online

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.197
    Beğenileri:
    3.248
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    squat, deadlift vb hareketlerde hareketin nizami yapmak ve sakatlanmamak için karın kaslarını kontrol etmek gerekir. ve birçok egzersizde beli desteklemek sağlam durmak için de karın kaslarını kontrol etmeliyiz.

    bunu önde karın kasları arkada erector spina vs.. dan oluşan bir kemer gibi düşünebiliriz. bu kemer belimizi destekler, olmadığında sakatlık riski artar. bundan dolayı karın kaslarını antrenmana başlarken çalıştırır yorarsak bu kemerin ön kısmını kaybetmiş oluruz.

    idmanın sonunda yorulan bünye sıkıcı karın egzersizlerini yapmak istemiyor. karın için ayrı bir seans ayrılabilir ya da dişimizi sıkacaz ve idman sonunda tamamlayacaz..
     

Sayfayı Paylaş