Karın Kası Çalışması Hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Justice League tarafından 28 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Justice League
    Offline

    Justice League Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle herkese bol sporlu günler dilerim :)

    Benim sorum şu dün salondayken spor hocası ile bir arkadaşı karın kası çalışırken izledim ama alt karın kası 3 adet üst karın kası aynı şekilde 3 adet hareketle tamamladılar. Garip olan kısım 8 set 70 tekrar 4 set 50 tekrar bazı setlerde 70-60-50-40 diye tekrarı azalttılar ama bu kadar çalışmanın bir yararı olur mu ? Kasları bu kadar zorlamak zararlı değil mi ?
     
  2. Akhilleus
    Offline

    Akhilleus Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    639
    Beğenileri:
    1.272
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Grafik tasarım
    Yer:
    İstanbul
    karın kası yapısı gereği bu zorlamaları gayet rahat kaldırabilir herhangi bir zararı yok, zaten genelde karın kası hareketleri serbest şekilde vücut ağırlığı ile yapılır yani extra ağırlık ekleyerek tekrar sayısı düşürülmez, öyle yapılan egzersizler de olduğu gibi genelde mekik, crunc, leg raise gibi hareketler ağırlıksız yüksek tekrar uygulanır.

    Buradaki asıl mesele şu insanlar genelde her antreman sonuna bir karın bölümü ekliyor ki buna gerek yok, bence 3 gün ağırlık, bir gün cardio + core egzersizleri gayet yeterlidir. Karın kasının ne kadar güzel göründüğü yağ oranı ile alakalı biraz çünkü.
     

Sayfayı Paylaş