Karın Egzersizlerini ne zaman çalışmalıyım ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Body.26 tarafından 5 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. Body.26
    Offline

    Body.26 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Diğer egzersizlerden yana bir sıkıntım yok. 1. Gün : Göğüs - Ön Kol, 2. Gün : Omuz - Arka Kol, 3. Gün : Sırt , 4. Gün : Bacak şeklinde. Uzun zamandır salonda böyle çalışıyorum bir yanlışlık varsa söyleyiniz tabii. Her neyse karın egzersizlerini ne zaman yapacağımı bir türlü bulamadım. Haftada kaç gün yapmalıyım ? Genelde haftada 2-3 gün çalışıyordum ama verim alamıyorum. Kimisi her gün çalış diyor kimisi bir gün çalış bir gün dinlen diyor. Evde çalışmaya başladığım için salon hocalarına da soramıyorum zaten onlar da kimi zaman 2 gün kimi zaman 3 gün çalışmamı söylemişlerdi. Verim almak istiyorum diğer kaslardan yana sıkıntım yokta karın kaslarım bir türlü tam olarak gelişemedi. Kardiyo yapıyorum ama antreman sonrası haricinde sımsıkı olamadı. Evet yardımınızı bekliyorum.
     
  2. ArL
    Offline

    ArL Üye

    Katılım:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Sabah kalkar kalmaz aç karnına çalışılabilir boş bi mideyle iyi randıman alınabilinir.
     
  3. BulkHulk
    Offline

    BulkHulk Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    369
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Her antreman sonunda 2 hareket karın yapsan yeter,karın toparlaması çok kolay bi kas grubudur,karın için ayrı gün yapmanada gerek yok dediğim gibi 2 hareket 4 set yeterli
     
  4. Body.26
    Offline

    Body.26 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Sabah kalkınca Kardiyo yapıyorum o yüzden sıkıntı olmaz mı?
    --- Mesaj birleştirildi, 8 Nisan 2016 ---
    Her antremandan sonra yapmam yeterli yani. Deneyeceğim hocam sağol.
     
  5. Baufitchampion
    Offline

    Baufitchampion Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2016
    Mesajlar:
    96
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Haftada 2 gün idealdir. Ben genelde küçük kas gruplarının olduğu günlerde çalışıyorum
     
  6. Hakan4961
    Offline

    Hakan4961 Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2015
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Peki hocam önerebileceğiniz hareket var mı ?
     
  7. bengushka
    Offline

    bengushka Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    1
    Core (karın) bölgesi gün aşırı çalışılmasında asla sakınca olmayan bir bölgedir. 15x3 şekilinde iki üç hareketle de çok da toparlanacak bir bölge değildir. Statik ve dinamik haretleri ard arda koymalısınız. En kötü ihtimalle 3x1dk plank bari yapın.
     

Sayfayı Paylaş