Karın bölgesi karin kası bi bakın

Konusu 'Güç Sporları (Powerlifting, Halter, Bilek Güreşi)' forumundadır ve Mustafa Emirhan tarafından 4 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Mustafa Emirhan
    Offline

    Mustafa Emirhan Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba ben 14 yaşındayim boyum hep uzun oldu neredeyse yasitlarim yanımda kayboluyodu suan ki boyum 198 ayakkabı falan giyince 200 201 oluyo basketbolla uğraşıyorum ayak numaram 47.5 48.5 bacak boyum 1.20 basketbol oynuyorum ama karın kaslarim yeterince güçlü değil kollarım ve bacaklarim aşırı kuvvetli ribaund almak olsun top kapismalari koşmak hepsini alıyorum ama çok yoruluyorum bana mekik cekmeyi söylediler çünkü karın kismim yağlı göbek var :D ben dedim o bence sadece görünüş verir araştırdım powerlift varmış bunu karın kaslarim için kullanabilirmiyim bana yardımcı olurmusunuz konuyu yanlış yere actiysam affola bu benim ilk konum yalan söyleme gibisinden şeyler yapicaksiniz hiç yazmayin lütfen ben işsiz değilim gelip buraya konu aciyim.
     
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Maşallah boyuna birkaç sene sonra Big Show gibi olursun boyun yani
     
  3. ct fletcher
    Offline

    ct fletcher Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2015
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    karbonhidrat alımını dengelemelisin.
    ANTRENMAN:
    1-Dizlerin kırık şekilde sırtüstü yere yat. Dizlerinin arasına bir sağlık topu sıkıştır ve egzersiz süresince o şekilde tut. Göğsünün üzerine de hafif bir ağırlık plakası al. Şimdi, dizlerinizi yavaşça göğsünüze doğru götürürken, başınızı ve omuzlarını hafifçe havaya kaldır.bir saniye böyle bekle sonra bacaklarını ve vücudunu yere indir
    2-Sırtüstü yere yat ve ellerini kalçanın altına doğru götür. Ayakların bitişik şekilde dururken, kalçanın yerle olan teması kesilene kadar bacaklarını havaya kaldır. Daha sonra, hareketin en üst noktasında belini sağ tarafa döndürve bacaklarını indirerek, tekrar başlangıç pozisyonuna dön. Bir sonraki tekrarda belini diğer tarafa doğru döndür.
    bu egzersizler bel bölgesindeki yağ yakımını hızlandıracaktır ve güçlendirecektir.Bu antrenmanı 1 gün yapıp 1 gün dinlen
     
  4. AkrepTR771
    Offline

    AkrepTR771 Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Genç okdr boy pos valla kamburluk başlar sölemesi :):);)
     
  5. Mohaç
    Offline

    Mohaç Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Mekik çekme kamburunu çıkartır ve verimsiz ben bicyle crunch yapıyorum.Karın kasları hareket için değil harekete karşı koymak için dizayn edilmiştir onun için gene plates topuyla yapılan egzersizlerde var araştır bence.
     

Sayfayı Paylaş