Karın antrenmanı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve FrenchKiss tarafından 11 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. FrenchKiss
    Offline

    FrenchKiss Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    ben 2 gün mide çalış 3. gün dinlen sistemiyle çalışıyorum , sıralamamı alt -üst- merkez- oblique olarak yapıyorum ,
    şuan süper set gibi çalışıyorum ,faydasını göremedim diyemem ,ama bu sıcak yaz aylarında çokmu zorluyorum acaba bir sormak istedim , örneğin ; alt karın 4 hareketi dinlenmeden arka arkaya giriyorum , bu şekilde 4 set giriyorum , sonra üst karından 4 hareketi birleştirip ,4 set giriyorum . sonra plank (2dk x 3) -side plank (30 sn x 2) yapıyorum ve kendi ağırlığımla tek hareket 2 set oblique çalışıyorum , set araları 40 sn dinleniyorum, her hareketi 15-25 tekrar yapıyorum ,
    ben 120 kilodan 80 kiloya düştüm ve karında deri fazlası oldu , onu gerdirmek için yapabileceğim antreman veya herhangi birşey varmı bu karın antrenmanı dışında , eğer çok zorluyorsam , bu antrenman sistemi yanlışmı yoksa devam etmelimiyim ,gerekirse fotoğrafımı koyabilirim
     
  2. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.284
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    Tek başına 4'er setten 4 hareket bile fazla bana göre,kaldı ki sen her bölge için yapıyorsun bunu. 2 veya 3 hareket 3 setten yeterli olur.İki gün arka arkaya çalışmak yerine,arada 1 gün dinlenme fırsatı vermelisin mideye.On-off-on-off-on-off şeklinde 3'er hareketten 3 gün çalışırsan daha çok verim alacağını düşünüyorum.
     

Sayfayı Paylaş