Karın Antremanı çok fazla hareket var hangileri gereksiz.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hurkanyy tarafından 23 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. hurkanyy
    Offline

    hurkanyy Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba, Tüm karını ( üst,alt, yan karın,bel ) çalıştıracak kuvvetli antreman programı oluşturmak istiyorum ama program çok uzun ve hemen hemen aynı etkiyi yapan hareketler var bu yüzden çoğu egzersizi antreman programımdan çıkartmam lazım yardımınız gerekli
    Program Şu-->
    Sit ups 25x3
    Crunch 25x3
    Leg Lifts 25x3
    Reserve crunch 20x5
    Butt ups
    Plank
    Side Plank
    Star Plank

    Crossover crunch 40x3
    Bicycle crunch
    Hell touch
    Criss Cross
    Leg Raise 40x3 (ayaklara ağırlık bağlayarak 10kg )
    Flutters Kicks
    Bird Dog3x10
    Straight Leg Jackknife 12x3
    Decline crunch (20 kg metal göğüste ) 50x3
    Hanging Leg Raise(lift) 10x3

    Seated Twist
    Russian Twist
    Rocky abs

    seated knee up (diz çekme)
    dumbbell side bend ( bel )
    Merdivende 10 tur koşu(kardio)

    Not Kırmızı = Sevdiğim ve etkisini gördüğüm dinlenme günü Kas ağrısı oluşturan hareketler
    Sarı = Ne kadar uğraşşamda yapmaya çalıştığım ama bu hareketleri yapacak seviyeye gelmek istediğim hareketler, bu hareketleri nasıl yapabilirim?
    Mavi = Hiç bir etkisini görmediğim saçma sapan hareketler (nefret ediyorum ve alternatif hareketler arıyorum)
    Yeşil = Ne işe yaradıklarını anlamadığım ama american bodybuilding dergileri okuduğumda her zaman ismini duyduğum farklı sınıf hareketler, soru şu = Bu hareketler ne işe yarıyor ?
     

Sayfayı Paylaş