Karın çalışması

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve abseto tarafından 4 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    952
    Beğenileri:
    340
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar bir sorum olcak. Ben 5x5 güç programı uyguluyorum haftada 3 gün salondayım. Diğer günler evde karın çalışmak istiyorum ancak mekik felan yaparken zorlanıyorum. 2. Sette hiç çıkartamıyorum. (10 mekik daha doğrusu yarım şekilde yanı crunch heralde) sonra 1-3 hareket yapıyorum tekrar denediğimde kaldıramıyorum kendimi... Elbet bunun gibi konular açılmıştır ancak benim yanı bel veya karın bölgem güçsüz olduğunu da sanmıyorum. (1.70 65 kg yım.) ust vücut zaten çok yağlı da değil. Anlamadım gitti diğer hareketleri daha rahat yapsamda bunu niye yapmıyom anlamadım :) bilen yaşayan, bilgisi olan varsa cevap bekliyorum :)
     
  2. FitnessMerdo
    Online

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    772
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende mekiği zor çekerim zamanla çoğalır ama şınavı barfiksi çekiyorum dipsde biraz zorluyor
     
    abseto bunu beğendi.
  3. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    952
    Beğenileri:
    340
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    şınav barfiks dips felan +10-20 lede oluyo yani üst vücutta sıkıntı değilde mekik niye yok ya jsjsjs cidden anlamadım ya :D yani hiç çalışmamış olsam neysede squat d.lift felanda karın çalıştırıyomuş yani az çok gelişmesi gerekirdi niye böyle anlamadım :D
     
  4. tunabodyx
    Offline

    tunabodyx Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende şınav mekik barfiks herseyi cekiyorum mekik zorluyo kanka :D
     
    abseto bunu beğendi.
  5. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    952
    Beğenileri:
    340
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki o zaman sorun bende değilmiş demekki :D :D zamanla artık :D
     

Sayfayı Paylaş