Karın çalışmamı programıma nasıl uygulayabilirim

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve dmr tarafından 25 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. dmr
    Offline

    dmr Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    -
    Yer:
    Ankara
    Önceki parça parça çalışmalarıma bakmaksızın şuan vücut geliştirmede 4. ayıma girdim.
    Programım 3 parça halinde göğüs-triceps, sırt-biceps, omuz-bacak şeklinde iki günde bir 6-7 hareket ve 22-27 set olarak giriyorum. Yalnız karın hareketleri (mekik, çapraz mekik, knee up) bu programın içinde yok sizce bunu nasıl dahil edebilirim? Diğer günlerin içine 3 hareketi birden sokunca gelişimimi yavaşlatabileceğini düşünüyorum (178 boyunda 67 kilodayım) parça parça günlere vermek de saçma mı olur?
     

Sayfayı Paylaş