Kapsamlı Sorular - Ektomorflar için

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Potera tarafından 22 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Potera
    Offline

    Potera Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Usa
    Öncelikle bütün sporcu arkadaşlarımı saygıyla selamlıyorum. Değerli hocalarımının zamanını çalarak bir kaç soru sormak istiyorum.

    Öncelikle ectomorfic ( ektomorf ) vücut yapısına sahibim. Yaşım 23, 175 cm boy ve 63 kilo ( 3 hafta önce 60 kilo idim.)ya sahibim.
    Yaklaşık 6 sene önce Fenerbahçe SK atletizm takımında 100-200m koşucusu olarak görev aldım. Yani sporcu geçmişim var ama yaklaşık 6 senedir, hiç spora yaklaşmadım bile.
    Yaklaşık 2 haftadır düzenli olarak Alman Hacim programını kullanıyorum. ( Genellikle 2 farklı kas grubunu aynı günde 4 farklı hareketle ilk iki hareket 10x10 diğer ikisi 3x10 her set arası 1 dk dinlenme, antreman 10 dk koşu ile birlikle 2 saate yakın sürüyor, fenerbahçede 4 saat antreman yapıyorduk, 2 saatte yorulmuyorum bazen. )
    2 haftanın sonunda 3 kilo almama rağmen bir şeylerin ters gittiğini anlayabiliyorum. Yerli ve yabancı forum sitelerinde yaptığım araştırmalarda ektomorf yapı için kısa antreman süreleri öneriyorlar.
    Supplement konusuna gelince Amerikada öğrenci olarak bulunduğum için temin etmek sorun olmuyor fiyatlarda ciddi derecede ucuz.
    Son olarak GNC Pro Performance AMP Advanced Muscle Performance Amplified Mass XXX http://******/product/index.jsp?productId=3480825&lmdn=Brand&cp=3593186.3593186 ( Umarım Link silinmez Supplement bilgisi için önemli bilgiler içeriyor. ) satın aldım ama daha kullanmadım çok iyi bir ürün olduğu söyleniyor.
    Daha önce aynı markanın farklı bir kilo aldırıcısını kullanmıştım. 3 haftada 3 kilo aldım denebilir. Ama nedense bana yeterli gelmedi belkide çok aceleciyimdir.

    Ve bir resim eklersem daha yararlı olacağını düşünüyorum.
    Son halim : [​IMG]
    Göründüğü gibi kollar, göğüsler ve omuzlar neredeyse hiç yok. Plajda güneşlenmek bir utanç kaynağına dönüşüyorsa çalışmanın zamanı gelmiştir.

    Genel olarak ne olduğumu tanıttım galiba.

    Affınıza sığınırak hocalarıma sorumu sormak istiyorum.

    Bir ektomorf olarak ve sporcu geçmişi göz önünde bulundurularak kaç saat çalışmalıyım? Günde imkanım var ise kaç kere antreman yapmalıyım. Set sayısı çok mu olmalı az mı olmalı? Hareketleri yavaş mı yaparsam daha etkili olur yoksa hızlı mı? Ektomorflar kas gruplarına göre kırmızı ve beyaz kaç gün dinlenmelidir? Alman hacim programı benim için işe yarar mı? Ve en son olarak benim için önerebileceğiniz bir programınız var mı?

    Teşekkür eder saygılarımı sunarım.
     

Sayfayı Paylaş