Kanatt

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve matizz tarafından 21 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Kanat programım şöyle

    enseye çekiş 12-10-8-8
    göğüse çekiş 12-10-8-8
    dumbbell row 12-10-8-8
    seated cable row 12-10-8-8 (alternatif hareket arıyorum)
    straight arm pulldown 12-10-8

    Bide omuzda military press yerine bench sehpasını az yatırım dumbbellla yapsak olur mu uzun zamandır barla yapıyorumda
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Omuzda military bir numaradır , dumbella nasıl yapıcaksın militaryi anlamadım :D
    Kanat programın bayağı büyük 5 hareket olmuş aradan istersen bir makineyi azaltarak barfiks eklemen çok yararlı olur. Wide Pull Up hareketi çok yararlı oluyor kanat için.
     
  3. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    wide pull up evet iyide barfix şekli yapamıyorum işte en eksikte kanat kaldı bide lat puldownda bayadır ağırlık artıramıyorum çekiş hareketlerini güçlendirmek için ne yapmalıyım ?
     

Sayfayı Paylaş