Kanatlar

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve OLAYy tarafından 14 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. OLAYy
    Offline

    OLAYy Yeni Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    selam ben tam ısmını bılmedıgım ıcın kanat dedım umarım kusura bakmazsınız tabır ler hakkında pek bılgım yok ama bu kanatları gelıstırmek ıcın ne yapmam gerek agırlıklarım yok evde nası bı hareket uygulaya bılırım acaba normal sınav cekıyorum ıkı set 100 tane ama sadece gogusler sısıyor kanatlara vurmuyor bu calısma yardımcı olursanız sevınırım
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    bilmediginiz konulari yeni başlayanlar bölümünde sorun.
     
  3. zuzu
    Offline

    zuzu Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    385
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    0
    barfiks çekerek çalışabilirsin
     
  4. OLAYy
    Offline

    OLAYy Yeni Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    barfiks kanatlara etkısı oldugunu bılmıyordum tşk lerr
     
  5. zuzu
    Offline

    zuzu Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    385
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    0
    Geniş ve avuç içlerin yüzünün baktığı yere bakar şekilde kavrarsan kanat çalıştırır.( başka bölgelere de vurur tabiki ama genel olarak kanat ) Dar ve avuç içlerini ilk söylediğime göre ters kavrarsan biceps çalışır genel olarak. Tabi kanatta çalışır bir miktar ama kanat için ilki daha iyi.
     
  6. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    zuzu sanirim tam tersini söylecektin
     
  7. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    Chin-Up
    Exercise Data
    Main Muscle Worked: Biceps
    Other Muscles Worked: Forearms, Lats
    Equipment: BodyOnly
    Mechanics Type: Compound

    [​IMG] [​IMG]
    Video Guide: Windows Media - MPEG - Video iPod
    Tips: Hold the chin-up bar with a reverse grip (palms facing you) with your hands about 6 to 8 inches apart. Pull yourself up and try to touch either your chin or upper chest to the bar. Return slowly to the starting position. Do NOT swing back and forth! Using this grip works more of your biceps than your back or lats.
     
  8. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    PullupsExercise Data
    Main Muscle Worked: Lats
    Other Muscles Worked: Biceps, Middle Back
    Equipment: BodyOnly
    Mechanics Type: Compound

    [​IMG] [​IMG]
    Video Guide: Windows Media - MPEG - Video iPod
    Tips: Reach up and grab the bar with a firm overhand grip. Your hands should be roughly twice your shoulder width apart. This helps work more of your lats, rather than your biceps. Straighten your arms and let your body hang from the bar. You can keep your legs straight or bend your knees and cross your feet. Slowly pull your body up to the bar so that the top of your chest nearly touches the bar and your chin is over the bar. Try to keep your body straight without arching or swinging. As you move upwards, focus on pulling your elbows down at an angle toward your rib cage. Once your lats have completely contracted at the top, slowly lower your body to the starting position. A spotter can lift your legs slightly if you need help on the last few reps. You can also add weight by using a special Dip Belt.
     
  9. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    yukarida verdigim linkler bodybuilding.com dan alintidir.
     
  10. firebird
    Offline

    firebird Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    0
    çekiş ağırlıklı hareketler yapacaksın
     
  11. OLAYy
    Offline

    OLAYy Yeni Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    saydamın resımlerde anlattıgı sekılde gercekten calıstıgını hıssetım ama barfıks eyımlı bı demır de cekıyor kızın cektıgı benım cektıgım yer cok duz bı demır ılk resımdekı gıbı cektım tam duz bı sekılde ne gıbı fark edıyor acaba eyım olması ??

    frebird cekiş derken ne tur bı çekiş yayla falanmı ??
     
  12. zuzu
    Offline

    zuzu Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    385
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    0
    OLAYy saydamın verdiği resimler tamamen açıklayıcı olmuş benim avuç içi denklemini çözmeye çalışma :) , zaten çalışmışsın orayı çalıştırdığını hissetmişsin. saydamın 2. resimde verdiği hareketi yapardım kanat çalışması olarak. Düz bi demir konusunda bi yorum yapamıcam, çok birşey fark edeceğini sanmıyorum.
     
  13. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
     
  14. OLAYy
    Offline

    OLAYy Yeni Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    tşk ler ark lar önerıler ıcın duz olarak kollarda kanatta cok ıyı calısıyor antremansız oldugum ıcın bıraz zorlanıyorum ama zamanla daha rahat cekerım ıns tşk ler yenıden
     

Sayfayı Paylaş