kanatlarım yeterince alttan cikmiyo sizce genetik mi yoksa tutus seklinden dolayi mi?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve HDHD tarafından 23 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. HDHD
    Offline

    HDHD Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Barfiks genis tutus eller karsiya bakacak sekilde cek. Genis tutus hareketlere ağirlik ver. Dedigini tam anlamadim ama heralde latissimus dorsi kasini diyorsun herhalde. Ters tutus barbell row one arm dumbel row ve deadlift yapabilirsin.
     
  3. HDHD
    Offline

    HDHD Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    aynen oyle kanadin bele yakin bi yerden baslamasini istiyorum ve dediklerini degismeli olarak yapiyorum zaten mesela bi hafta eller kendine bakar row diger hafta eller karsiya bakar row
     
  4. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Kanatlari bele doğru uzatmak için en iyi hareket tartisilmaz one arm dumbell row. Barfiksi eller sana bakacak sekilde omuz genisliginde cekebilirsin. C
    Yine eller sana bakacak sekilde close grip lat pulldown ve ters tutus barbell row yap
    --- Mesaj birleştirildi, 23 Nisan 2014 ---
    Deadlift te cok iyi onuda unutma yapmayi
     

Sayfayı Paylaş