Kanat kaslari icin program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Allways tarafından 28 Ekim 2006 başlatılmıştır.

  1. Allways
    Offline

    Allways Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2006
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    wien
    Merhaba arkadaslar yaklasik 1 sene oldu calisiyorum.Uzun zamandan beri sadece kol vede omuz calisiyordum vede kollarim vede omuzlarim oldukca gelisti.Suan gogus agirlikli calisiyorum ama kanat kaslariminda cikmasi icin bana gogus vede kanat kaslari agirlikli bir program yazarmisiniz.76 kg 180 boy.
     
  2. ...model...
    Offline

    ...model... Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2006
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Konya
    Öncelikle çalışırken vücudun hepsini ele al kesinlikle bölge ayrımı yapma!Dedikten sonra,bir de gel ona kanat demeyelim sırt diyelim sonuçta biz insanız ben bu lafı çirkin buluyorum.(Bazıları kanat ile sırt ı farklı bölge olarak degerlendirebilir fakat sırt kanat diye tabir edilen lats adelelerini de kapsar.) neyse,gelelim soruna ben sana bana gelişimde çok faydası olan basit bir gögüs ve sırt kombinasyonu olan antreman ı tavsiye edebilirim.
    Gögüs:bench press,üst bench press ve dumbell fly. Sırt: enseye çekiş,mideye çekiş(veya t-bar rowing) ve tek dumbell çekiş(girebildigin kadar agır gir.) Eger hacim istiyorsan az tekar(8-10) çok kilo ile çalış ama öncelikli olarak bu bölgelerdeki hamlıgın atılması için hafif kilolarla başla derim.Saygılarımla...
     
  3. Allways
    Offline

    Allways Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2006
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    wien
    Kanat demede bir kasit yoktu bunun icin ozur dilerim.Ben uzun zamandan beri yurt disinda yasadigimdan dolayi bazi kelimelerin turkcesini pek bilmiyorum onuda arkadaslarima sordum onlar bana kanat olarak solediler.Hersey icin tesekkurler.
     
  4. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    sırt veya kanat için eğer becerebiliyorsan açık tutuş enseye ve öne barfiks en iyisidir biraz fazla kiloluysan veya uzunsan yani kemik ağırlığında varsa zorlanabilirsin ama bir alışırsan faydası çok tabi başka özellikte egzersizler de vardır onları da ihmal etmemek lazım (cable rowing, dumbell rowinig, barbel rowing, T bar rowing, meek rowing) ama sana önceki önerilenleri temel almak lazım
     

Sayfayı Paylaş