kamburluk içinn antıreman?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Omega300 tarafından 5 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Omega300
    Offline

    Omega300 Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Öncelikle s.a konu yanlış yerdeyse özür dilerim
    Beyler şimdi bende biraz kamburluk var boyum:1.81 kilom:70 yaş:16 ama biraz eğri duruyorum ve kamburluk geçsin diye yüzmeye başladım ve bir barfiks demiri koymayı düşünüyorum ben ne çalışabilirim :mad: şınav çekerken bile bakıyorum ayndan biraz kamburum çıkmış o yüzden sırtı daha kötü yapar diye şınavda çekmiyorum bana bi kaç hareket önerirseniz çok sevinirim
    ya bide kafama çok takıldı bi yerde okudum şınav mekik falan boy uzmasını önlermiş bunuda bi sölerseniz beni çok mutlu edersiniz şimdiden teşşekürler

    İYİ GUNLLER hyper_
     
  2. AlmostDone
    Offline

    AlmostDone Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    A.selam, aynı durum bendede var sayılır 5 ay önce aşırı derecede kamburluk vardı ama şuanda sadece kürek kemiklerim biraz kaba duruyor ama 3-4 aya kadar oda düzelecek inşallah..
    Öncelikle kamburluktan kurtulmak istiyorsan dik durmaya alışacaksın zamanla kaslar kendini o duruşa göre ayarlıyacak yanlız barfix,high pull,Lat pulldown(enseye) bu hareketler kamburumu düzelten hareketlerdir diyebilirim.. Son söylediğine cevap olarakta şunları belirteyim; omurgaya herhangi bir ağırlık binmiyorsa boy uzamasını engelleyecek bir durum olmaz ve barfix ise boy uzatmak için başka bir alternatiftir.
     
  3. Omega300
    Offline

    Omega300 Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11

    tavsiyelerin için çok tşkler bide şınav çekmek istiyorum ama aynadan bakınca kamöbur çıkıyo daha çok şınav çekersem kambur dahamı çok çıkar yoksa inermi bunuda cevaplarsan minnetarım bide ben evde çalışçam barfiksten başka bişi yapamam :(
     
    Son düzenleme: 6 Ekim 2012
  4. AlmostDone
    Offline

    AlmostDone Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Bildiğim kadarıyla şınav azda olsa sırta etki ediyor yani problem olacağını pek sanmıyorum ayrıca göğüs kasları için ideal bi harekettir yapmanı tavsiye ederim.
     
  5. colkurduu
    Offline

    colkurduu Üye

    Katılım:
    19 Mart 2011
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    kamburluktan kurtulmak için yürüyüş ve en önemlısı hafif tempolu ve normal tempolu kosu
    ayrıyeten sırt bel esneme hareketleri yap vucut calısrken omuz ve sırt bacak calısmaman gerekıyo neden dersen bu hareketler omur iliklerdekı disklere baskı yapıyor
    eger sırt bacak ve omuz calısıyosan hafif agırlık calıs compound hareketlerden uzak dur deadift spuat neck press gibi hareketlerden uzak durmanı tavsiye ederim
     
  6. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Kamburluktan kurtulmak istiyorsanız, sırt bel ve karın kaslarınızı kuvvetlendirmeniz gerekmektedir.
     
    AlmostDone bunu beğendi.
  7. AlmostDone
    Offline

    AlmostDone Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Sırt ve bel kası kuvetlendi ama alt karın kaslarım kuvvetsiz ve dolgun olmadığı için belde biraz girinti var:D

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:29 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:27 ----------

    Yani hepsinin kuvvetli olması gerekiyor
     
  8. Omega300
    Offline

    Omega300 Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Tmm beyler tavsiyeler için teşşekürler her didinizi uyguluyicam :D barfiks ve yüzmeye başladım bu aralar şınavda çekicem sağolun :D
     

Sayfayı Paylaş