Kalp Krizinden Korkuyorum

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Pensieve tarafından 13 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Pensieve
    Offline

    Pensieve Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2016
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhaba. Düzenli olarak spor yapıyorum. Şuan definasyon için kalori açığı oluşturarak protein ağırlıklı diyet yapıyorum. Diyetten istediğim sonuçları alıyorum düzenli olarak haftada 1 , 1,5 kilo kadar yağ veriyorum.İleri düzeyde olmadığım için kas kütlesi artışıda olumlu seyrediyor , vücut yapımdan dolayı hızlı sonuç alıyorum. Supplement olarak Perfect Nutrition X-tramin BCAA zincirli amino asit ve BSN Creatine kullanıyorum. Protein ihtiyacımı gidermek için çok fazla et-tavuk yiyorum kaloriyi düzende tutarak tabii ki. Ama protein tozu da almayı düşünüyorum biraz tavuktan etten keseceğim içim dışım tavuk et oldu , sebze türünü daha çok seviyorum. Ayrıca balık yağı içerikli pharmaton kullanıyorum. Şeker , tuz , hamur işiyle alakam yok. Su , çay kahve hariç sıvı almıyorum. Geçenlerde doktorum dikkat dağınıklığı , motivasyon için (dersler konusunda) Concerta , Depakin gibi ilaçlar verdi bunları da kullanmaya başladım. Ve özellikle birkaç gündür kalbimin atışları değişti. İnanılmaz enerji hissediyorum. Salona gidip antrenmanımı yapıyorum düzenli şekilde haftada 6 gün çalışıyorum. Ama ağır antrenmanlar (bünyeme göre) yaptığım halde o enerjiyi atamamış hissediyorum sürekli içimde bir coşku hissi , adrenalin ve sanki elime iki deney tüpü verseler hidrojen bombası yapacakmışım gibi bir özgüven , heyecan doluyor. Kalp atışlarım dinlenme saatlerinde bile 90 ı buluyor. Kalp krizi geçirmekten korkmaya başladım. Doktoruma sorduğum ''korkma bir şey olmaz düzenli beslen'' dedi. Belki tamamen kuruntu yapıyor bile olabilirim ama burada bilgili insanlardan tavsiye bekliyorum. Yaşım 19. 177 boyundayım 76.5 kiloyum. Kronik ciddi bir hastalığım yok.İlaçlardan olsa gerek iştahım biraz azaldı bazen belli gramajın üstünü yutamamaya başladım protein tozu alacak olma sebeplerimden birisi de bu. Değerli bilgilerinizi , fikirlerinizi bekliyorum. Sağlıklı olup güzel görüneyim derken canımla cebelleşmek istemem. Şimdiden teşekkür ederim herkese. Yanlış yaptığım durumları da dile getirirseniz sevinirim.
     
  2. kocakobra1
    Offline

    kocakobra1 Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2015
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bak kardeşim bu depakin dediğin ilaç ağır bir ilaç genelde sara hastalarına veriyorlar bunu,bu tip ilaçlar karaciğeri zaten yorar ,üstüne çok fazla supplement de kullanırsan böbrekleri,karaciğeri iyice yormuş olursun ama tabi vücut senin bu yüzden karar da senin,benim ki sadece uyarı
     
  3. L1Z4RZ
    Offline

    L1Z4RZ Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Aylarca concerta kullanan biri olarak mümkün olduğunca bu ilaçtan uzak durmanı tavsiye ediyorum. İştah kesmesi bir yana devamlı enerji sağlaması yüzünden 70 bel 36 kol 70 kilogramdan 48 kilograma kadar düşürdü. Kollarım 23 santim olduğunu hatırlıyorum. İlk 2 ay mutlu ve enerjik hissetmen normal devamı ise şaibeli. Akşama doğru depresiflik başladıysa psikiyatrine mutlaka anlat bu durumu ve ilaç değişimine git. Enerjik hissetmen dehb değil dikkat eksikliğine sahip olmandan kaynaklanıyor. Hiperaktiviteye sahip olmayan insanlarda işe yarıyor,durgunlaştırıyor. Benimde dikkat eksikliğim vardı hiper aktivitem yoktu ve bu ilaç hayatımı mahvetti. Ve bırakmak çok zor..
     
  4. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Concertanın etkileri onlar. Mutluluk hormonunun etkisinin artmasının sonuçlarını yaşıyorsunuz, antrenman yapınca daha fazla enerjik olunmasına şaşırmamalı. Bu ilaçları kullanırken kahve, çay, sigara tüketmemelisiniz, dozu abartmazsanız kalp krizi geçirmezsiniz.

    Kalp yerine önce psikolojiniz, sonra böbrek ve karaciğeriniz için evhamlanabilirsiniz. İlacı bıraktıktan sonra psikolojiniz pek iyi durumda olmayacak haberiniz olsun, doktor yanlış ilaç vermiş...
     
  5. drajalo
    Offline

    drajalo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim acilen doktoruna git ve bunları anlat. dozunu değiştirir ya da ilacı keser. Normal değil bunlar. Kalp krizi geçirmezsin rahat ol :)
     
  6. JunkieBot
    Offline

    JunkieBot Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2015
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim normal kalp atışım 95-100 arası dostum senin bu halde 90 ise hiç korkma +1 korkucagın hız 150-200 arasıdır ve üstüdür ki benim eminim kardiyoda 150 yi buluyordur. Oda haftada 1 kere yapıyorum kondisyon için.
     

Sayfayı Paylaş