Kalp çarpıntısı nox

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve peazir09 tarafından 16 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. peazir09
    Offline

    peazir09 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    nox(grenade50 calibre) ve aşırı kafein kullanıyordum 2 ay şimdi bıraktım fakat kalbim çok kuvvetli çarpıyor bir haftadır hızlı değil sadece kuvvetli yattığımda veya sessizlikte oldukça hissediliyor.Bunu yaşayan ve yardımcı olabilecek var mı ya da ürünü kullanan, teşekkürler.
     
  2. gazo0202
    Offline

    gazo0202 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2014
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    200
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben nox u bir ölçek alırsam o gece çarpıntı dan uyuyamıyorum kullanmamaya çalış kafeinden kaynaklaniyor zaten 2 ölçek aldım spor salonunda ucuyordum diyetlerin ki de bu yüzden ama farkında değiller faydalı birsey değil duzelirsin ama bir kaç gün geçsin.
     
  3. peazir09
    Offline

    peazir09 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    sende grenade mi kullandın dostum
     
  4. rd2a
    Offline

    rd2a Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Kullanırken çarpıntı hissetmen normal bir durum sonucta kan basincini artırıyor fakat kullanmadıgın zamanlarda çarpıntın olması başka seylerden kaynaklanıyor olabilir aşırı kafein tuketimi stres gibi şeyler olabilir durumu takip et o çarpıntı sırasında tansiyon ve nabzını ölç devam mı halinde doktora başvur
     
  5. Mustimusti
    Offline

    Mustimusti Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    402
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    C4 kullandgmdada ayni sorun olmustu bende.kullanirken gayet iyi,ama kutu bittikten sonra 2 hafta ara ara kalp carpintilari oldu gun icinde.2 hafta icinde gecti.kafein bazlı bir durum sanırim
     
  6. peazir09
    Offline

    peazir09 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Şuan yok dimi kardeşim peki hiç doz aşımı yaptın mı ve kahve kullanmış mıydın ürünü aldığın zamanlarda
     
  7. ottomanizm
    Offline

    ottomanizm Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    119
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    38
    Pre workout ürünlerinin genel sorunu bu çarpıntı. Bünyeden bünyeye farklı etkiler yaratıyor. Bence dikkate alınmali. Bütün ömür beta blocker ilaç kullanarak geçmez
     
  8. peazir09
    Offline

    peazir09 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Bıraktıktan sonra basladı halsizlik ve kuvvetli kalp atışı sessizlikte ve yatarken cok hissediliyor
     
  9. metinav
    Offline

    metinav Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    565
    Beğenileri:
    386
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    kocaeli
    Bende hemo rage kullanmıştım tabi yağ yakıcıları falan saymazsak. Kafeini her gün spor öncesi tüketiyorum alışkanlık oldu artık. Kafein bırakıldığında yoksunluk etkisi yapabilir...Ben magnezyum hapları kullanmanı tavsiye ederim hem kramplara hem de kalbe çok iyi gelen bir mineral.
     
  10. alpaslanözden
    Offline

    alpaslanözden Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2014
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sağlık memuru
    Yer:
    didim
    kafein bende çarpıntıya sebep oluyor. aynı zamanda bu gizli bir tansiyon başlangıcı da olabilir. sakin bir zamanda tansiyonunuzu ölçtürün eğer 140/90 ve üzeri çıkıyor ise geçmiş olsun demek kalıyor. mühim bir durum.
     
  11. peazir09
    Offline

    peazir09 Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Kalbe gittim eko ekg çektiler hiç bi sıkıntı yok spora devam kafein kaynaklıdır azalt kahveyi dedi
     
  12. Mustimusti
    Offline

    Mustimusti Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    402
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Eniyisini yapmissin peazir09.doktor kapisi calmakta fayda var.
     
  13. fntgky35
    Offline

    fntgky35 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba ben 12yaşımdan 18yaşıma kadar lisanslı olarak basketbol oynadım.O zamanlara ait herhangi bir şikayet hatırlamıyorum basketi bıraktıktan sora bu sporla ilgilenmeye başladım.çoğu insan gibi istikrar sağlamakta zorlandım diyebilirim fakat 1senedir düzenli olarak bb yapmaktayım.supplement kullanmayı pek sevmiyorum fakat protein amino vs elbette kullandım.konuya girecek olursam 2-3ay evvel kalp çarpıntısı bende de olmaya başladı biraz havanın sıcaklığına bağladım idman tempomu düşürdüm bi müddet sora geçti.fakat şu son bir haftadır tekrar başladı hatta sadece geceleri başlayan çarpıntı gündüzleri de tekrarlamaya başladı.kullandığım protein tozunun öğünlerini biraz arttırdım idman sorası içerken sabahlarıda içmeye başladım bazende gece yatarken.yazın ki rahatsızlığımın olduğu dönemlerde proteinin yanısıra aminoda kullanmaya başlamıştım.acaba diyorum ki bu supplementler bnde böle bi yan etki yaratıyo olabilirmi.bolca su içiyorum sigara içmiyorum ve kullandığım ürünlerde masraftan kaçmayıp en iyilerini tercih ediyorum.konuyla ilgili sitede biraz araştırma yaptım ama hiç bi başlığı yardımcı olarak göremedim.yardımcı olabilcek varsa en azından fikir bile beyan eden olursa sevinirim şimdiden teşekkürler...
     
  14. rd2a
    Offline

    rd2a Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Size önerebilecegim sey ilk etapta supplement lerin hepsini bir süre birakıp durumun nasıl devam ettigine bakmanizdir devam etmesi halinde kardioloji doktoruna gidip ekg ve holter baglatıp durumu kontrol altına almanızdır
     

Sayfayı Paylaş