Kalori mantigi ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Barkın Yılmaz tarafından 30 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Barkın Yılmaz
    Offline

    Barkın Yılmaz Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba 180 70 kilo normal birinin gunluk kalori ihtiyaci 2200 dersek bu kisi 2200 kalori protein almasi yada 2200 kalorilik cikolata yemesi kilosunda degisim yaparmi ? Yani 1800 kalori meyve tuketirse kilo verirmi tesekkurler
     
  2. Atsizat
    Offline

    Atsizat Üye

    Katılım:
    4 Mart 2016
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Kalori mantığı çok geçerli bir mantık değil bence. Sen vücudun ihtiyacından daha az yemek yemeye başlarsın vücut kendini ona göre adapte eder. Vücudun daha az enerji ile daha fazla iş yapmaya başlar. Gene kilo veremezsin. İlk başta azıcık kilo verirsin, sonra heKilo verebilmek için kardiyo yaparak yüksek miktarda enerji harcayıp vücudu kilo vermeye zorlaman gerekiyor. Sadece yemekten kısarsan vücut minumum enerji ile maksimum iş yapmaya başlıyor, vücut kendini ona göre adapte ediyor, kilo veremiyorsun. Kardiyo yaparak kilo vermenin kötü yanı da şu, kardiyo yapmayı bırakınca kilo almaya başlıyorsun. Kardiyoyu hiç bırakmaman gerekiyor. Ağırlık çalışmanın fazla kalori harcattığını düşünmüyorum. Çünkü 1 saatlik çalışmanın çoğu dinlenerek geçiyor zaten. 20 dakika falan anca çalıyorsundur 1 saatlik sürede. Ben kardiyo yapmayı bırakınca kilo alıyorum hemen. Ağırlık çalışmasının bana kalori harcatma açısından bir faydası olmuyor. Kardiyoyu bırakınca hemen kilo alıyorum.
     
    Son düzenleme: 30 Eylül 2016
  3. Devon
    Online

    Devon Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    528
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İzmir
    Enerjilerin yakılması sırası vardır.
    1. Karbonhidrat
    2.Yağlar
    3.Proteinler
    şeklinde sıralanır. Yani değişim yapar evet. 180-70 kilo isen zaten kilo vermek veya almak çok takıntın olmasın. VG için basit beslenme düzeni olan protein ve kompleks karbonhidrat 2lisi ile hacimlenebilirsin. Benim kendi ihtiyaçım ve bilgilerim kilo alımı olduğu için çokta derine girmiyorum yanlışım olabilir.
     
  4. rasiel
    Offline

    rasiel Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2016
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kalori alimi kilo vermenin temelidir. En önemli unsur bu dur ve kilo vermeyi en çok bu erkiler. Ancak dedigim gibi bu işin temeli bu. Mesela sen yaklasik kilon kadar yağ almazsan hormonlarin sapitir(hormonlar vücüttaki nerdeyse her işte görev alir) ve kilo veremezsin. Eğer hiç protein almazsan yine bir çok sorun çikar. Proteinler enzimlerin yapisina katilir mesela. Eğer hiç protein almazsan enzimlerinde sapitir. E ayrica protein almazsa kaslarin yıkılır. Yani evet kalori temelde kilo almak veya vermek icin en önemli şey ancak makrolari belli bir orda almak gerek ne olursa olsun.

    LG-H818 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Caozz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş