Kalori hesaplama yaptım ve böyle bir program uygulamaya karar verdim detaylar içer de lütfen bakın

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve BerkoGYM tarafından 25 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. BerkoGYM
    Offline

    BerkoGYM Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    2 aydır vücut geliştirme sporu ile uğraşıyorum elimden geldiğince bırakmayı düşünmüyorum.Bu zamana kadar abur cubur ekmek kola vs çokca tükettiğim zararlı ve kilo aldırıcı şeyleri kestim bunlar yok hayatımda artık lakin yemek yemeyi çok seven birisiyim bununda üstesinden gelicem zamanla.Kalori kısıtlamasına gitmeye karar verdim çünkü 2 ayda verebildiğim kilo miktarı 2 kg filan oda ne kadar doğrudur bilinmez pek önemsenicek bir miktar değil.Kendime bir beslenme planı düşündüm her saat başı birşeyler yiyeceğim ama bu 1 porsiyonun bölünmesinden oluşacak mesela sabah kahvaltısı 2 yumurta 1 domates 1 salatalık şeklindeyse her saat birini tüketecek şekilde bölücem ki açlık hissetmeyip aralarda birşeyler atıştırmayayım diye.Günlük almayı düşündüğüm kalori 1900 geçmicek şekilde düzenliyeceğim.

    (SABAH KAHVALTISI)
    08.00 1 adet yumurta (tam)
    09.00 1 adet yumurta (beyazı)
    10.00 1 adet domates
    11.00 1 adet salatalık
    12.00 1 adet ince kepekli ekmek
    (ÖĞLEN BESLENMESİ)
    Öğlen 15.00'a kadar arada 1 fincan yeşil çay veya 2
    saat 15.00'da musli karışık veya sadece yulaf ezmesi.
    (AKŞAM BESLENMESİ)
    Protein ağırlıklı yiyecekeler veya evde ne yapılırsa fazla abartılmayacak şekilde spordan 2 saat önce az bir miktar spordan gelince az bir miktar daha yemeğin devamını tüketeceğim.Spordan sonra protein takviyemi de alıyorum.Salona akşam 19:30 gibi gidiyorum.22:00 gibi bitiyor.Ağırlık çalışmaları öncesi 10 dk. sonrası yapabilirsem 30dk. en kötü 20 dk. kardio.Böylede günü bitiricem işte.Tavsiyelere açığım.

    boy : 175
    kilo : 79
     
  2. Created By Loss
    Offline

    Created By Loss Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenileri:
    2.951
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İnternational Fitness & BB Personal Master Trainer
    Bu sekilde beslenip spordan fayda saglamayi beklemeniz oldukca siradisi olacaktir, boyle bir tabloyla kas kazanimi baya bir zor olur acikcasi...

    Sic Semper Tyrannis
     
  3. BerkoGYM
    Offline

    BerkoGYM Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    beslenmem normalde sağlamdır napayim akışınamı bırakmalıyım eskisi gibi aşırı yemiyorum zaten . bi programa sabitte kalamıyorum sıkılıyorum.
     
  4. Created By Loss
    Offline

    Created By Loss Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenileri:
    2.951
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İnternational Fitness & BB Personal Master Trainer
    Yag yag oraninizi bilmiyorum ama kilo problemi yok gorunuyor, amacinizin kas kutlesini artirmak olmasi gerekir bu beslenme ilede zor.gorunuyor gunluk kalori ihtiyacinizin uzerinde ve protein agirlikli beslenin hayvansal gidalari ve kaliteli yaglari eksik etmeyin

    Sic Semper Tyrannis
     

Sayfayı Paylaş