KALDIRABİLDİĞİMİZ EN SON AĞIRLIKLA ÇALIŞMAK?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve hrn9805 tarafından 14 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. hrn9805
    Offline

    hrn9805 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Gittiğim salonda hoca ilgili değil sadece ilk gittiğinizde hareketleri ağırlık bölmesini ve set sayılarını (3x10) gösteriyor. diğer antremanlarda kendimiz yapıyoruz. ben her harekette kaldırabildiğim en son ağırlık ile çalışmaya gayret gösteriyorum hocanın tavsiye ettiği aüırlıklardan 2 kat daha fazla neredeyse bunun bi sakıncası olur mu ?
    birde her antremanda mekik çekme var hoca ona da 3x10 dedi ama ben evde tek seferde 100 mekik çektiğim bile oluyodu. forumda okuduguma göre mekik kendi vücut ağırlımızla vücüut geliştirme oldugu için sayı konmaması gerektiği o gun max ne kadar çekebiliyosak o kadar çekmemiz gerektiği yazılmış.
    mekik konusunda ne yapmamı önerirsiniz ? ilk basta anlattıgım gibi en yüksek ağırlıkla çalışmanın sakıncası var mı bilgi arkadaşlar yardım etsin
     
  2. Mert's
    Offline

    Mert's Üye

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Son setin son tekrarinida duzgun formda yapabiliyorsan bir problem yok. Ama hareketlerim nizami olmasi şart.
     
  3. hrn9805
    Offline

    hrn9805 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    yapabiliyorum kardeşim evet. mekik konusunda ne diyosun
     
  4. serdar1912
    Offline

    serdar1912 Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2013
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    instagram : godecee
    Yer:
    karşıyaka
    mekiği yavaş ve hissederek 4x25 yapmanı öneririm. karın için bir hareket daha seç ve onuda 4x25 yap. bir tanede oblikler için hareket 4x25 yapın yeterli olucaktır.
     
  5. hrn9805
    Offline

    hrn9805 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    örnek verebilir misin bahsettiğin hareketlere
     
  6. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  7. serdar1912
    Offline

    serdar1912 Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2013
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    instagram : godecee
    Yer:
    karşıyaka
    Blonde'un attığı linkten favori 2 karın hareketini seçip 4X25 yapmanı önenirim. (Hareketlerden biri alt karna biri üst karna vurursa daha iyi olur )
     
    Blonde bunu beğendi.
  8. hrn9805
    Offline

    hrn9805 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/34-sit-up
    http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/bottoms-up
    sağolun beyler bu iki hareketi seçtim daha güzel rahat yapılabilcek hareketler var ama imkan yok salonda neyse
    son bişey daha sorucam bu ilk attıgım harekette ayağımıın üstüne dambıl koymak zorundamıyız ve bu iki hareket dışında mekik falan yapmıyoruz değil mi
     
  9. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Ayağın havaya kalkmasın diye koyuyorum ben sit up mekik demek zaten 3/4 de tam eğilmiyorsun. Tam yatıp tam kalkınca hareket karından çok bele vuruyor o yüzden.
     

Sayfayı Paylaş