kaldırdığım ağırlıklardaki orantısızlık

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve pusat.selim tarafından 26 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. pusat.selim
    Offline

    pusat.selim Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    141
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    ortalama 2 yıldır vg yapıyorum. Bir dönem 6 ay kadar ara vermiştim. Son 3 aydır düzenli spor yapmaya başladım.(profesyonel olarak kick boks yapıoyurm)
    Fakat kaldırdığım ağrılıklarda ortantızılık oldğuunu düşünüyorum.
    benc pres 50kg
    barbel row 65kg
    latpuldown 60kg
    barbel curl 25kg
    squat 100kg(daha fazla basabilirim)
    leg press 200 kg
    deadlift 80kg
    Yorumları bekliyorum.
     
  2. kimyamuh
    Offline

    kimyamuh Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    bence orantısız duran squat. onun dışındakilerin hepsi gayet uyumlu. eğer squatı da doğru formda çıkarıyorsan gerçekten gayet güzel. bacak kasların güçlüymüş hocam. mevzu o kadar yani. squat yapmaya devam et. aynı zamanda deadlift e özen göster. illaki artacaktır. deadlift artınca row ve latpulldown da artacaktır.
     
    pusat.selim bunu beğendi.
  3. pusat.selim
    Offline

    pusat.selim Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    141
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Deadlifte ağır girmekten açıkcası korkuyorum hocam. onun için pek fazla ağır girmek istemiyorum. Tüm hareketleri doğru formda ve harekten çalmadan yaparım. bugun bacak antremanın vardı so sette squatta 110kg 4 tekrar bastım. Belkide bacaklar fazla gelişmiştir ;)
     

Sayfayı Paylaş