Kalın Deriyi İnceltmek (Resimli)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve zero59 tarafından 11 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Merhaba Arkadaşlar Şuan 3 Aydır Düzenli Spor Yapıyorum Geçen Senede 4 Ay Yapıp Bırakmıştım Yani 1 Sene Ara Verip Şimdi Tekrardan 3 Ay Oldu Fotoğrafları Yeni Çektim Tekrardan Başlıyorum Bidaha Aynı Şekilde Sağlık Sorunları Ele Vermezse Kesinlikle Bırakmamayı Düşünüyorum Fakat Benim Çözemediğim Bir Sorun Karın Bölgesi Biraz Yağ Var Veya O Su Yada Deri Kalın Çözemedim Karın Kaslarım Falan Sıkınca Falan Belli Oluyor Ama Böyle Dilim Dilim Tam Işık Olmadan Belli Olmuyor Sanki Ordaki Deri Kalın Neden Olabilir Çözemedim Şuan 1.80 Boyum 72 Kiloyum Yüksek Karbonhidrat Alıyorum Clean Bulk Ama Düşürsemmi Acaba Hem Yaz Şimdi Tamamen Parçalı Definasyon Olmak Daha Mantıklı Olmazmı Ve Bu Arada Yani Geçen Sene 4 Ay Gelişimi Saymıyorum Gibi Bişey Yani Aradan 1 Sene Geçti Ama Hafif Alt Yapı Yapmıştır 3 Aylık Gelişimim Sizce Nasıl Ve Sizce Yağ Oranım Tahmini Kaçtır Ve Yani Şimdi Daha Estetik Görünmesi İçin Karının Belirginleşmesi İçin Karbonhidratı Falan Yağı İyice Düşüreyimmi Ben Çok Hacimlisinde Değilim Zaten.

    435.jpg

    555.jpg

    444.jpg

    Fotoğraf 7.jpg
     
  2. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Yardım.
     
  3. mevsres
    Online

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    681
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Deri inceltilmez, derinin altındaki yağ yakılır ve vücuttaki su atılır hepsi bu.
     
  4. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Şuan onları yapmam doğru olurmu sizce ne uygulamalıyım şuan yaz olduğu için yağlanmak istemiyorum tamamen sorunsuz karın bölgemin estetik olmasını istiyorum
     
  5. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Derinizin hemen altında bulunan su oranını azalttıkça daha define olursunuz bu şekilde daha iyi bir görünüm elde edersiniz sorunuzun cevabı budur.
     
  6. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Tuz hiç kullanmıyorum günlük olarak suyu nasıl atabilirim zaten yağ oranımın yüksek olmadığını bende tahmin ediyorum.
     
  7. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103

Sayfayı Paylaş