Kalın bacak-Kalın bel

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve kaptan1903 tarafından 27 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. kaptan1903
    Offline

    kaptan1903 Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu forum spor salonlarında hocalardan (sözde hoca) bana daha çok katkısı oluyor ve burada zaman geçirdikçe daha fazla öğrendiğime inanıyorum. Benim birkaç tane sorum olacak. Daha önceden 7 aylık bir spor geçmişim var ve derslerden sınavlardan dolayı 2 sene ara vermek zorunda kaldım ve 3 ay önce birdaha bırakmamak üzere tekrar başladım. Ayrıca vücut tipim internetten araştırdığım kadarıyla endomorf muhtemelen. Benim belden aşağı komple kalın bir yapıya sahip ve bu kas değil et ve yağ ama bacaklarım falan hep boru gibi ve ayak bileklerimde kalın. Kilo hep kalçaya ve bacaklara vuruyor üst taraf normal. Belimde kalın ve çok kötü olduğunu düşünüyorum.Bulk dönemindeyim şu an. Sorularım şunlar :

    1 ) Dediğim gibi bulk dönemindeyim ama bacak antrenmanlarımda çok az kilolarla çalışıyorum ve 20 tekrar yapıyorum. Sorum hacim yapmaya çalışıp bacak antrenmanlarında az kilo çok tekrar yapmak doğrumudur ?

    2 ) VG yaparken beslenme düzenimize dikkat etmeden ek olarak sadece VG yapmak ne gibi sonuçlar doğurur ? (Demek istediğim cipsinden yağlı yemeklere unlu yiyeceklere kadar herşeyi tüketerek )

    3 ) Jinekomasti ameliyatı olmam gerekiyor. Bu ameliyatı olursam spora ne kadar ara vermek zorunda kalırım ?

    4 ) Tekrardan yazıyımda :D En büyük takıntım bacaklarımın kalınlığı. Ne önerirsiniz ne yapıyım çünkü 3 aydır ne kalçalar eridi ne bacaklar inceldi düzenli çalışmama rağmen .

    Cevaplayacak olanlara şimdiden teşekkürler :)
     
  2. massacrewin
    Offline

    massacrewin Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2013
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Aynı sorun bende de var cevaplayacak profesyonellerden yardım bekliyoruz :)
     
  3. fatalrhyme95
    Offline

    fatalrhyme95 Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2014
    Mesajlar:
    229
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    niğde
    1-) az kilo cok tekrar yaparsan bacakların hacimlenmez sadece sekıllenır ve yagları erıtırsın.
    2-) beslenmeye dıkkat etmeden sadece vg yaparsan vucudun yaglanır ama aynı zamanda kas kutlesıde kazanırsın
    3-)bilmiorm :D
    4-) 1. de soyledıgım gıbı az kilo cok tekrar yagları erıtır bacakların sekıllenır ama hacım kazanamazsın.
     
  4. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Biraz kafa karışıklığı seziyorum bu sorularda.
    1-Eğer bulk dönemindeysen yüksek tekrarlarla çalışma ve ölçü almaktan çekinme. 6-12 tekrar aralığı iyidir. Daha sonra yağ yakacağın zaman şu anda alacağın ölçü çok değerli olacak. Yoksa yağ yakımından sonra bacakların ince kalır.
    2-Başlangıç aşamasında biraz gelişim yaşanır, sonra yavaşlayıp durur, pek ileri yol alamazsın. Ama cips veya yağlı yemek yemek günlük kalori ve protein hedefini tutturduğun sürece gelişime engel olmaz. Yağlı yemekten yağlı yemeğe de fark var, kızartmalar sağlık açısından zararlıdır tabi ki, cips zararlıdır ama etin içine biraz yağ döktün diye veya haftada 1 kızartma yedin diye bir şey olmaz.
    3-Bunu atlıyorum, bu konuda bilgim yok.
    4-Kafa karışıklığını burada seziyorum. Bulk dönemindeysen belin ve bacakların incelmez ki? Belki kasların güçleneceğinden biraz daha derli toplu gözükür ama bulk dönemindeysen karın var bacak dahil kalınlaşırsın çünkü hiçbir bulkta sadece kas kütlesi yapmazsın.Bulkta kilo alman gerekir ve ne kadar dikkat edersen et, herşeyi mükemmel de yapsan aldığın kiloların bir kısmı yağ olarak depolanacaktır, bu da ağırlık olarak göbeğe, biraz da bacağa gidecektir. Hem bulk yapıp hem ölçü kaybetmek diye bir şey olmaz. Eğer ölçü kaybetmek istiyorsan yağ yakımına geçmen gerekir. Ama sana tavsiye edeceğim bu olmaz. Bulka devam etmeni öneririm. Günlük kalori ihtiyacının biraz üzerinde yapacağın bir bulkla fazla yağ kütlesi kazanmadan kas artışı yaşarsın ve bir süre sonra vücuttaki kas artışı sayesinde bacakların ve belin o kadar kalın gelmemeye başlayacaktır. İrileşmiş omuzlar ve göğüsler görüntüyü epey kurtarır. Yağ oranın nedir bilemiyorum ama %20 civarına çıkınca kas kaybetmeden yağ yakımına geçeri fit bir görüntüye gücün de oldukça artmış şekilde ulaşırsın.
     
  5. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link :

    En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları - BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu
    BodyForumTR Kullanım Kılavuzu - BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu


    Arama kelimesi :
    jinekomasti

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş