Kalça sorunu araştırarak açtım.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve faroz19 tarafından 25 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. faroz19
    Offline

    faroz19 Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Arkadaşlar benim sorunum vücut orantısızlığı yani ne yaptıysam şu kalça sorununda kurtulamadım geçen yaz yüzmüştüm az da olsa gitmişti erimişti yani bana öyle geldi ama şimdi yine kocaman duruyor. :) Forumu araştırarak açtım bu konuyu buna benzer konular var ama istediğim cevapları bulamadım.Erkeklerde böyle bir sorun görmedim.Büyültmek isteyen varda ben küçültmek istiyorum fakat kalçalarımı sıktığım zaman sertleşiyor yani yağ yok galiba kas sanırsam ama çokda büyük duruyor.Bu durumdan çok rahatsızım acaba bacak hareketlerine ağır girdiğim için mi böyle oluyor anlamıyorum.Doktora gidicem en son çare ameliyat falan düşünüyorum artık o derece çaresizim.Lütfen bana bir tavsiyede bulunun yani her baktığımda moralim daha da düşüyor.
    Boyum 1.85
    Kilom 82
    Göbeğimde de yağ vardı onları erittim yani adonis kası falan belli oluyor karın kaslarıda az biraz ama bu kalça benim moralimi bozmaya yetiyor nasıl yokedicem lütfen yardımcı olun.Antremana haftada 3 gün gidiyorum okul sebebiyle ver ağırlıktan önce 15 dk kardiyo yapıyorum bisiklet ve koşu bandı olmak üzere.Beslenmemede dikkat ediyorum.
     
  2. fitnessboy
    Offline

    fitnessboy Yeni Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2011
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    169
    Ödül Puanları:
    0
    Kalça hareketleri'ni denemeni tavsiye ederim.Bu hareketleri yaparken 5 set 20 veya 30 tekrar çok ağır olmayan çok da hafif de olmasın orta diyeyim yani 20 veya 30 tekrar çıkartabilceğin bir ağırlık ile yapabilirsin.Hareketin linkini veriyorum istersen bakabilirsin.Ancak hareketi düzgün bir şekilde yapmaya gayret göster ve beline dikkat et.Hareketin nasıl yapılacağına dair video da var izleyerek öğrenebilirsin.http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-glute-bridge Ama bir çok sitede araştırma yaptım bu konuda kadınların dikkat ettiği en önemli noktalardan biri erkeklerin kalçasıymış.Genelde kü.ük kalçalar yerine büyük ve dolgun kalçalı erkeklerden hoşlanıyorlarmış.Bence bu sorunu dert etme o kadar eyer ki karşı cinse kendini beğendirmek istiyorsan.Büyük ve düzgün kalçalar kadınların daha ilgisini çekiyormuş.Bu konuda sende google'de araştırma yapabilirsin.
     
  3. faroz19
    Offline

    faroz19 Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Çok sağol değerli yorumun için bu hareketleri sabahları aç karnıma uyguluyorum yaklaşık 2 haftadır sabah 7 de kalkıyorum 8 e kadar uyguluyorum inş. bir faydasını görürüm fakat bendeki yağ değil kas galiba kas erir mi küçülür mü ? bu hareketleri hergün düzenli olarak yapıyorum ve yapmaya devam edicem ama bir ışık görmem lazım artık.Ayrıca okul bittikten sonra da sabahları 6 da kalkıp 1 saat bisiklet,denize gittiğimde de 1 saat aynı saatler aralığında yüzmeyi düşünüyorum.Bu hareketleri uygulamakta cabası.
     
  4. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    15 dk kardıo sadece ısınmana yeter amacın yağ yakımı ise sureyı uzatman gerekıcek

    deaflıft squat kalcalara fayda saglamazmı bılen arkadaslar varmı?
     
  5. fitnessboy
    Offline

    fitnessboy Yeni Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2011
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    169
    Ödül Puanları:
    0
    Deadlift compound(birleşik egzersizdir) asıl çalıştırdığı bölge bacak üst ön kısım(quadricps'tir) aynı zamanda ismi gibi bileşik bir egzersiz olduğu için bu hareketi çalışırken kalça,bilek,sırt ve trapezler de çalışır onun için kalça çalışmalarında bu harekette gösterilir ancak kalçaya direk etki eden bir hareket değildir.Squat'da aynı şekilde bir egzersiz deadlift ile çalıştırdığı bölge aynı etki ettiği hareket dolaylı olarak kalf,kalça,bacak ve sırttır tabi direkt etki etmez dolaylı yoldan etki eder.Kalçaya direkt etki eden hareketler Barbell Glute Bridge,Barbell Hip Thrust,Pull Through vb. hareketlerdir.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13:29 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 13:25 ----------

    Bişey değil.Çalışmaya devam et verimini alacaksındır.Yalnız kas erimesi gibi bir şeyden bahsetmişsin şunu belirtmek istiyorum zaten kalçaların kaslı olmasa daha büyük ve sarkık gözükürler.Kaslı olması yararınadır.
     
    Son düzenleme: 25 Mayıs 2011
    faroz19 ve Cidade de Deus bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş